היתרונות של הזמנת טיסות לקפריסין ישירות מחברת התעופה



החלטתם שהגיע הזמן לצאת סוף סוף לחופש אבל אין לכם זמן לטיול ארוך או כסף כדי לטוס ליעד רחוק? חפשו טיסות לקפריסין וצאו לגיחה קצרה אצל השכנים שלנו במרחק פחות משעתיים טיסה!

טיסות לקפריסין

בין אם אתם ספונטניים ובין שאתם מתכננים לטווח הארוך, אנחנו ממליצים לרכוש את  הטיסות לקפריסין הלוך ושוב דווקא דרך חברת התעופה עצמה.

מדוע? מכיוון שלא לכולם יש זמן או חשק להתעסק עם חיפושים ארוכים מידי ברחבי הרשת. חברות התעופה מציעות בהרבה מאוד מקרים מחירים משתלמים במיוחד, אקסקלוסיביים לגולשי האתר. במקרים אחרים יפרסמו על מבצעים של הרגע האחרון, קו טיסה ליעד חדש במחיר השקה משתלם, ועוד.

אז למה באמת כדאי להזמין טיסות לקפריסין דרך חברות התעופה?

מלבד הסיבות שהזכרנו קודם, ישנן עוד כמה סיבות מעולות לכך שהזמנת טיסות לקפריסין או לכל יעד אחר, דרך חברת התעופה באופן ישיר תהיה משתלמת הרבה יותר:

  • מחירים משתלמים – סטיגמה מוכרת בשנים האחרונות, טוענת כי חברות התעופה יציעו לכם מחירים גבוהים מהרגיל. באופן עקרוני כדאי שתדעו שמנועי החיפוש מציעים את המחיר בהתאם למיקום שלכם, ובהתאם לאלגוריתם המתבסס על רכישות עבר שלכם. רכישת טיסות לקפריסין דרך חברת התעופה, תוכל לחסוך לכם עשרות ומאות דולרים כיוון שהיא מסתמכת על מלאי ולוחות הזמנים של הטיסות של חברת התעופה עצמה ולא על נתוני המכר שלכם. בנוסף, באתרים רבים של חברות תעופה אף נותנים הנחות והטבות לנוסעים מתמידים!
  • תקשורת ישירה מול החברה – כשאדם מחליט להתנהל מול סוכן, עלולים להיווצר מצבים של אי הבנות, טלפונים שבורים, ועוד. זאת מכיוון שכשמתנהלים מול סוכן, כל שינוי קטן יהיה חייב להתבצע דרכו הן מהצד של הלקוח והן מהצד של חברת התעופה ששולחת עדכונים לסוכנים שעובדים מולה. הזמנה דרך חברת התעופה תעניק לכם שקט נפשי וביטחון. תוכלו להיות בטוחים שהמידע שאתם מקבלים הוא האמין והעדכני ביותר.
  • תגידו להתראות לעמלות – כל כרטיס טיסה מגיע עם שתי עמלות עיקריות – עמלת ביטול שבחלק מהמקרים לא קיימת, ועמלת שינוי שתהיה חלק בלתי נפרד מכל הזמנת כרטיס טיסה. העמלות הללו ידועות מראש ללקוחות וקבועות בתנאי רכישת הכרטיס. כשסוכן משווק כרטיסי טיסה, הוא מוסיף להן עמלות משלו, והמשמעות? שבנוסף לעמלות הנ"ל, יתווספו לכרטיס עמלות נוספות. כך, במקרה של שינוי התשלום בגין שינוי זה יהיה גבוה אף יותר.

היעד שאף פעם לא מאכזב

רק ביננו, אין פלא שישראלים רבים מחפשים טיסות לקפריסין לאורך כל השנה. מדובר ביעד שהטיסה אליו קצרצרה (מעולה למי שמפחד מטיסות או לא מסוגל לשבת במקום כמה שעות), והמדינה עצמה שופעת בתי מלון מפנקים במחירים משתלמים במיוחד עם שירות מלווה בחיוך וברוגע שיש רק באי שלו כמו קפריסין, אטרקציות שהילדים כנראה לא יוכלו למצוא בארץ, וטבע מרהיב בצורת חופים צלולים בכל גווני הכחול, גבעות ואפילו בריכת מלח המזמנת ציפורים נדירות בחודשי החורף. אם גם אתם מעוניינים לבלות את החופשה הבאה שלכם בחו"ל במרחק השווה ערך לטיסה לאילת, צרו קשר עוד היום והזמינו את הטיסה הבאה שלכם ליעד שכולנו כל כך אוהבים לחזור אליו.

 

   

 

 

  

  

    

    

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה