הדבקים, מהאלמנטים הנסתרים מהעין, הם מחומרי הגמר הכי חשובים בבנייה או בשיפוץ. אם אתם בונים, משפצים או מעצבים - חשוב שתכירו את נבחרת הדבקים המנצחת של בי ג'י בונד

תמונה: BG Bond.

בעיצוב פנים, שיפוץ ובנייה שנפוצים מאוד במהלך הקיץ והחגים יש מרכיב נסתר אך חשוב ביותר - הדבקים. הדבקים הם אלו שמשדכים בין שלל החומרים שמרכיבים את התשתית של הבית והם חשובים יותר מהמראה של האריחים. הפיתוחים הטכנולוגיים שמובילה חברת בי ג'י בונד בתחום הדבקים תסייע לכם למצוא מענה לכל חומר ולכל משימה. נבחרת הדבקים של BG Bond כוללת דבקים להדבקת סוגי ריצוף שונים וחיפויים, וכל זאת בלי להזיק לסביבה.

עומדים בפני בחירת דבק? הנה מה שחשוב לדעת על בחירת הדבק הנכון למשימה:

סוג האריחים – מה תרצו להדביק בבית? בין שלל האפשרויות אפשר למצוא אריחי גרניט פורצלן, חרסינה, קרמיקה, שיש, אבן, פסיפס ועוד.

משטח / בסיס / תשתית – על מה תרצו להדביק את האריחים שאתם אוהבים? בין יתר המשטחים הפופולריים בבנייה ובשיפוץ אפשר למנות טיח, בלוקים מסוגים שונים, בטון, גבס, וגם כמובן ריצוף קיים.

גודל האריח ומשקלו – הדבק יצטרף לשאת משקל רב או לא? יש לכך חשיבות מכרעת ולכן יש הבדל בין לוחות שיש גדולים לבין אריחי פסיפס קטנטנים, בין אריחים דקים לבין אריחים עבים וכבדי משקל, וכך הלאה. מתלבטים? המומחים של בי ג'י בונד ישמחו לייעץ אישית באתרwww.b-gtech.com .

איפה מיישמים– האם הדבק שבחרתם מיועד לשימוש בתוך הבית אן דווקא בחצר? האם מיועד לחדרים רטובים או לחדרים רגילים? מה הגובה של חיפוי שאתם מתכננים? ועוד שאלות חשובות שישפיעו על ההחלטה באיזה דבק לבחור. אגב, חוזק הדבק הוא פרמטר חשוב אך הוא לא היחידי.

בין הדבקים הפופולריים לשימוש כיום בבנייה ובשיפוץ אפשר לציין את דבק צמנטי, דבק אקרילי, דבק סיליקון ודבק קרמיקה. לכל דבק יש תכונות אחרות ושימושים ייעודיים שונים וזה הזמן להכיר אותם:

זרקור על הדבקים של בי ג'י בונד

BG22 – דבק אבקתי לאריחי קרמיקה, פסיפס, חרסינה, שיש ואבן בשיטת ההדבקה בסירוק (10-3 מ"מ). בי ג'י 22 מתאים לשימוש על גבי בטון, טיח, לוחות גבס, בלוקים מבטון ואיטונג מטויחים, סיליקט ועוד.

BG40C2T- - דבק אבקתילגרניט פורצלן, קרמיקה, פסיפס, חרסינה, שיש ואבן בשיטת ההדבקה בסירוק (10-3 מ"מ). בי ג'י 40 מיועד לתשתיות של בטון, טיח, בלוקים מבטון ואיטונג, משטחים מטויחים, הדבקה על גבי ריצוף קיים ועוד. הוא מתאים לשימוש פנים וחוץ.

BG63 - C2TES1- דבק אבקתי גמיש המיועד לאריחי גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה, פסיפס, חרסינה, שיש ואבן. בי ג'י 63 מתאים ליישום על משטחי בטון,בלוקי בטון, טיח, איטונג מטויח וכן להדבקה על ריצוף קיים. מתאים לשימוש בבריכות ובחדרי רחצה, בחוץ ובפנים.

BG2121- C2TES2 – דבק אבקתי גמיש המיועד להדבקת גרניט פורצלן, קרמיקה, פסיפס, חרסינה, שישואבן בשיטת ההדבקה בסירוק (10-3 מ"מ). בי ג'י 2121 מתאים ליישום על בטון, טיח, לוחות גבס, הדבקת ריצוף חדש על ריצוף קיים ועוד. הוא דבק עמיד בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים וכלן מתאים לפנים ולחוץ.

30BG -C2TE - דבק המיועד להדבקת אריחי פסיפס, קרמיקה ואריחי גרניט פורצלן על גבי משטחי בטון, בלוק בטון מטויח, בלוק בטון תאי מטויח, טיח צמנטי. בי ג'י 30 מיועד ליישום בפנים ובחוץ.

BG10+C1TES1- - דבק בעל גמישות רבה ולכן מתאים להדבקת אריחים בעלי ספיגה של יותר מ-10%. זהו דבק צמנטי להדבקת גרניט פורצלן, קרמיקה, פסיפס וחיפוי קירות. מתאים לשימוש על משטחי בטון, טיח ובלוקים וגם להדבקת אריחים שונים על רצפת בטון מוחלק.

BG405 – דבק ייחודי עם פולימרים אקריליים מיוחדים המיועד להדבקות על פלטות גבס וכן בלוק גבס.

בי ג'י פורצלנית 477 - דבק טיט להדבקת גרניט פורצלן, קרמיקה, אריחי טראצו ושיש. מתאים ליישום בבתים, מבני תעשייה, משרדים, בנייני ציבור ועוד.

בנוסף יש בנבחרת הדבקים של BG Bond גם שני מוספים אקריליים לשיפור החוזק, האיטום והעמידות והם משמשים פריימרים.

חוץ מיתרונות יש גם חסרונות והם טמונים בבחירת דבק לא נכון למשימה. אם בוחרים בדבק הלא מתאים עלולים להיתקל במוקדם או במאוחר בהתפתחות עובש, סדקים בדבק והתפוררותו, תזוזת אריחים או נשירתם ממקומם, ועוד פגמים בטיחותיים ואסתטיים כאלו או אחרים שיגרמו לכאב ראש לא קטן. נשמח לסייע בכל התלבטות מקצועית באתר: www.b-gtech.com

  • מסמך זה אינו מהווה ייעוץ לכל שאלה יש לפנות למחלקה טכנית

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה