גם בעולם החרדי: מוצרי אפל המצליחים



חברת אפל נחשבת מזה שנים רבות לאחת החברות הגדולות והמצליחות ביותר בעולם, חברה אשר שינתה (ועדיין משנה) את פני התחום בו היא פועלת – תחום המחשבים והאלקטרוניקה. החברה שינתה את העולם עם השקתם של מוצרים שונים דוגמת נגן המוסיקה – אייפוד, הסמארטפון הראשון – אייפון (iPhone), הטאבלט הראשון – אייפד (iPad) ועוד. גם בעולם החרדי, אשר לרוב פחות נתון להשפעת טרנדים טכנולוגיים וכלכליים שונים, ניתן למצוא כיום כמות עצומה של אנשים המשתמשים במוצרי אפל. מהו סוד קסמם של מוצרי אפל אשר גורם להם להצלחה מסחררת כל כך גם בתוך העולם החרדי, הדתי והמסורתי?

fotolia

המהפכה באורחות החיים שהותאמה גם לעולם החרדי – מהפכת האייפון

דוגמה טובה להצלחה של אפל גם בעולם החרדי ניתן למצוא במקרה של אחת המהפכות הטכנולוגיות המשמעותיות ביותר של העשורים האחרונים, מהפכת הסלולרי והסמארטפונים, אשר למעשה החלה עם השקתו של ה iPhone (אייפון) הראשון לפני מעט יותר מעשור, על ידי חברת אפל כמובן. בעוד מהפכת הסמארטפונים מהווה מביאה לשינויים מהותיים באורחות החיים של מיליוני ומיליארדי אנשים בכל רחבי העולם, היא עברה את ההתאמות הנדרשות והנחוצות על מנת להתבסס גם בציבורים ובאוכלוסיות שונות ומגוונות, ביניהן גם כאלו אשר השינוי בהם היה פחות צפוי דוגמת הקהילה החרדית.

כאן המקום לעצור ולומר – כמובן שההשפעה של אפל ומוצריה על אורחות החיים אינה שווה וזהה בקהילות שונות, והשפעתה על העולם החרדי מזערית ביחס להשפעתה באוכלוסיות חילוניות. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי אינספור חרדים רוכשים כיום אייפונים מגרסאות שונות, והצלחתה של אפל מבוססת היטב גם בתוך קהילה זו. הסיבה לכך היא, בין השאר, העובדה כי השימוש במוצרי אפל ניתן להתאמה אישית לערכי הקהילה בה נעשה בהם שימוש, ולראיה ניתן למצוא גרסאות שונות של אייפון כיום המותאמות בדרכים מגוונות ויצירתיות לאורחות החיים החרדיים, במטרה לאפשר להשתמש במוצרים אלו ללא חשש לפגיעה באורחות חיים אלו ובערכים המרכזיים והחשובים מבחינתם של חרדים ומאמינים שונים.

 

גם מוצרים פחות בסיסיים ומרכזיים משתלבים בקהילה – שימוש נרחב באייפד

הצלחתם של מוצרי אפל בקרב קהלים וציבורים חרדיים, דתיים ומסורתיים אינה מוגבלת רק למוצרים המרכזיים, הבסיסיים והמתבקשים ביותר לשימוש, דוגמת הסמארטפון המפורסם של אפל (iPhone), אלא כוללת גם שימוש במוצרים פופולאריים אחרים, גם אם פחות בסיסיים. דוגמה לכך היא כמובן הטאבלט המפורסם בעולם מבית אפל – האייפד. בקהילה החרדית והדתית ניתן למצוא אייפד באינספור בתים, שכן גם בקהילות אלו מוצאים אנשים רבים את היתרונות השונים של שימוש במכשיר זה.

התפוצה הנרחבת של האייפד גם בעולם הדתי והחרדי מצביעה על האופן החלק יחסית בו משתלבת המהפכה העכשווית של העידן הטכנולוגי בו אנו חיים – עידן המחשב והאינטרנט. נראה כי מהפכה זו עוברת את ההתאמות והשינויים הנדרשים, בין היתר באמצעות מוצרים מתקדמים דוגמת האייפון והאייפד, על מנת להשתלב גם בקהילות חרדיות ובעולם הדתי בכללותו.

היכנסו לקטלוג דגמי אייפד ומכשירי iPhone באחריות היבואן הרשמי. להזמנה אונליין באתר עם משלוח עד הבית.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה