איך לבחור קייטרינג לאירוע בטבע?



מעוניינים לצאת מהמסגרת הקבועה של אירוע בגן או אולם ולקיים אירוע בטבע? מושלם, רק תנו לנו לעשות לכם סדר. אלו כל הדברים שמומלץ לקחת בחשבון רגע לפני שמתחילים

 joy הפקות

אם פעם אירועים בטבע היו דבר יוצא דופן אשר גורם להרמת גבה מצד המוזמנים, היום כבר מדובר בדבר שגרתי ומקובל. בין אם מדובר בחתונות, בריתות, בר מצוות או כל אירוע אחר, היום יותר ויותר משפחות בוחרות לקיים אירוע ייחודי בחיק הטבע, מבלי הצורך לחבור לאולם או לגן אירועים. היתרון בבחירה של הפקת אירוע בטבע הוא האפשרות לבנות אירוע ייחודי ואישי, בניגוד לבחירה בשבלונה מוכרת וידועה מראש.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים קייטרינג לאירוע בטבע?

בשונה מאירוע רגיל המתרחש בגן או אולם, כאשר מדובר בהפקת אירוע בטבע קיימים מספר דברים מרכזיים שחשוב לקחת בחשבון, ביניהם השכרת ציוד והובלתו למקום האירוע, בחירה בבעלי מקצוע בעלי ניסיון בתחום הפקות האירועים בטבע, וכמובן בחירת חברת קייטרינג מנוסה לאירוע בטבע. כאשר אתם מתחילים לחפש שירותי קייטרינג, מומלץ להתמקד בסעיפים הבאים אשר יעזרו לכם לוודא שבחרתם בחברה בעלת ניסיון בתחום ההסעדה באירועים המתקיימים בחוץ. נתחיל בחשוב מכל:

בחירת קייטרינג בעל ניסיון בהכנת מנות בתנאי שטח- בקשו להתרשם מתמונות והמלצות מתוך אירועים קודמים בהם החברה סיפקה שירות, ובמידת האפשר אף להגיע ולהתרשם בפועל מאירועים קרובים, אלו יעזרו לכם לגבש תמונה מלאה על אופי השירות אותו מספקת החברה. לאתר של חברת ג'וי הפקות המתמחה בקייטרינג לאירועים - https://www.joyhafakot.co.il/catering/

השכרה של כלי אוכל והגשה – מומלץ לוודא כי בבעלותה של חברת הקייטרינג ציוד הגשה מספק עבור כמות האורחים שלכם, לרבות כלי הגשה, ציוד בר ומזנונים, אשר ימנע עומס ועיכובים לא צפויים בזמן האירוע.

הקמת מזנונים בתנאי שטח- כאשר מדובר באירוע שאינו מתקיים באולם קיים, מזנוני המזון מוקמים מאפס, לכן חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון בהקמה מהירה ויעילה של דוכנים ומזנוני מזון, וכן בר אלכוהול, בר קפה ועמדת קינוחים. קירור ושמירה נאותה על חומרי הגלם- סעיף חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים המתקיימים במהלך עונת הקיץ, ומצריכים קירור מספק של המזון בטרם ההגשה. כמו כן מומלץ לבדוק את אופן השינוע וההובלה, ולוודא כי לחברה מערך רכבים המאפשר שינוע יעיל ומהיר של כל הציוד הרלוונטי לאירוע.

הפקת אירוע בטבע – כל מה שחשוב לדעת

אנחנו בקייטרינג joy הפקות נשמח לבנות עבורכם תפריט מדויק לפי צרכי האירוע שלכם, אשר מותאם גם לכמות האורחים, אופי האירוע, תנאי השטח והמיקום בו בחרתם. אנו מאמינים כי תפריט מוצלח מושתת קודם כל על צוות מנצח, לכן הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בתחום הקולינריה, המתמחים באירועים ייחודיים. אצלנו תוכלו לבחור בין קייטרינג חלבי או בשרי, כשכל אחד מהם מציע מגוון רחב של מנות גורמה עשירות על טהרת חומרי גלם טריים ואיכותיים, לרבות דוכני מזון מקוריים, קינוחים מיוחדים ושירותי בר קפה ואלכוהול. אנו מספקים גם שירותי הצללה, ריהוט ועוד, כך שתוכלו לקבל פתרון של 360 מעלות לאירוע שלכם, והכל תחת קורת גג אחת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה