איך לבחור אולם לחתונה?



בפני כל זוג נרגש עומד הצורך לקחת החלטות רבות בתקופת ההכנות לחתונה. החשובה שבהן היא ללא ספק הבחירה באולם הנכון. ההיצע גדול מאוד, ויש לא מעט תכונות ומאפיינים להתחשב בהם בזמן ההתלבטויות. 5 הפרמטרים הבאים יעזרו לכם לקחת החלטה טובה וחכמה.

Pixabay

סטייל, ווייב ואווירה

האווירה והווייב במקום מגדירים חלק משמעותי מהחוויה באולם. התחשבו בעיצוב הפנים של כל חלקי האולם ובתחושה שאתם מקבלים כשאתם נכנסים אליו. גם הסביבה שבה הוא ממוקם מהווה חלק מהעניין. וודאי כבר דמיינתם כיצד תראה ותרגיש החתונה שלכם – האם האולם עומד בקנה אחד עם הוויז'ן שלכם?

 

אוכל

כל הקשור לאוכל מושרש מאוד בתרבות הישראלית, וגם לחתונה באים בין היתר גם בשביל לאכול. מרבית האולמות מגישים אוכל ברמה דומה, אך מעטים מהם מתעלים ומגישים אוכל מוקפד ומסוגנן. אם אתם רוצים לעשות אירוע שהאורחים יזכרו גם זמן רב אחרי שהוא הסתיים, ויזכרו בו בערגה – בחרו אולם שמציע אוכל מצוין, ממש כמו במסעדה טובה.

 

בר ושתייה

במדרג החשיבות, השתייה באה רק מעט אחרי האוכל, ועבור חלק מהאורחים – אף לפניו. בדקו כמה ברים יהיו באירוע והיכן הם ממוקמים, אילו משקאות נמזגים בהם, האם ניתן להזמין קוקטיילים ומה בדיוק נכלל במחיר? מעבר לכך, כמובן שכדאי לבדוק את עיצוב הברים ואת האווירה שהם משרים.

 

מיקום

אם לכם מצפה נסיעה ארוכה – ניחא, אבל אולם חתונות שנמצא רחוק מהמיקום הגיאוגרפי של רוב המוזמנים יהווה טרחה גדולה עבורם. כן, אפשר להוציא הסעות, אבל זוהי לא חלופה אידיאלית. עשו ככל שאפשר על מנת לאפשר למוזמנים לנסוע לא יותר מאשר 30-45 דקות בממוצע לכל כיוון.

 

צוות

נושא השירות בחתונה הוא בעל חשיבות גדולה, ובמיוחד אם מדובר באירוע גדול. בדקו בראש ובראשונה כמה מלצרים יהיו בכל שולחן, האם שכר המלצרים כלול במחיר, האם יהיו מלצרים שהסתובבו בין האורחים, איזו הכשרה הם קיבלו – וכל שאלה רלוונטית אחרת.

 

ב-"מערבה", אולם וגן אירועים בשרון, תקבלו אוכל משובח ומוקפד, שתייה עשירה ואיכותית ואווירה מגוונת שמשלבת בין העירוני והכפרי. צרו איתנו קשר 072-3719999 להתרשמות ומידע נוסף.   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה