איך בוחרים טבעות אירוסין מסוג אבני צד



טבעות אירוסין אבני צד הן אולי הטבעות הכי פופולאריות בשנים האחרונות, נשים רבות אוהבות את טבעות אלו בגלל תוספת העיצוב המיוחדת של היהלומים בצידי הטבעת. אם חשבתם לקנות לבחירת ליבכם טבעת אירוסין אבני צד, זה המקום לקרוא ולהכיר עיצובים שלה.

Pixabay

מהן טבעות אירוסין אבני צד?

מדובר בטבעות מיוחדות במינן ומעוצבות באופן יוקרתי ותכשיטי. אלו הן טבעות אירוסין אשר משלבות יהלומים נוספים מעבר ליהלום המרכזי והופכות את העיצוב למרהיב ומעניין. כאשר קונים טבעות אירוסין אבני צד חשוב לדעת שלא מדובר בסוג אחד של טבעת, אלא בשלל עיצובים מגוונים שניתן לבחור מתוכם.

אילו עיצובים של טבעות אירוסין אבני צד קיימים?

אבני הצד אשר משובצות על טבעות אירוסין לרוב ישובצו מסביב לחישוק הטבעת. ניתן לשלב אותן במרווחים, כך שיראו גם את החישוק עצמו, ניתן לשבץ אותן באופן צמוד אשר יוצר מין משטח יהלומים דק ונוצץ. עיצובים נוספים שקיימים הם חישוקי טבעות כפולים עליהם משובצים אבני הצד או שיבוץ האבנים על חישוק אחד מתוך השניים. כמו שאתם מבינים המשחק כאן הוא רחב וניתן ליצור עיצובים מעניינים מאוד. האבנים המשובצות בטבעות אלו יכולות להיות יהלומים, אך לא רק. ניתן למעשה לשלב כל אבן שתרצו מאבני חן מרהיבות ועד זרקונים אשר נוצרו במעבדה. כמו כן, תוכלו לבחור יהלום מרכזי קטן או גדול לבחירתכם. הכל תלוי בסגנון שלכם ובמה שאתן אוהבות. יש נשים שיעדיפו מראה סולידי ולכן יעדיפו שהיהלום המרכזי יהיה קטן ויש כאלו שיעדיפו סגנון יותר מסיבי ונוצץ ולכן יבחרו ביהלום יותר גדול.

כמה עולות טבעות אירוסין אבני צד

כמו בכל טבעות האירוסין, עלות הטבעת תיקבע על פי אחוז הזהב שלה ומשקלו וגם על פי סוג היהלומים, גודלם, ליטושם וחיתוכם. בטבעות אירוסין אבני צד ניתן לקחת יהלום מרכזי יותר קטן בגלל שאבני הצד מבליטים גם הם את הטבעת. אך אין זו חובה ואם יש ברשותכם תקציב יותר גדול תוכלו כמובן להגדיל את היהלום. כאשר מדוברעל טבעות אירוסין קלאסית   החשיבות של גודל היהלום המרכזי היא יותר קריטית כי הוא למעשה כל הטבעת.

טבעות אירוסין אבני צד משובצות באבני חן

אם מתחשק לכם ליצור טבעת קצת שונה ומיוחדת בנוף תוכלו תמיד לבחור שאבני הצד יהיו אבני חן. אבני החן מגיעות בכל מיני גוונים צבעוניים אשר יכולים לשדרג את טבעת האירוסין ולהפוך אותה לתכשיט מעוצב, מרהיב ומיוחד במינו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה