איזה אוכל אפשר להזמין בירושלים?



מחפשים פיצה בירושלים? - בשל משבר הקורונה רבים מאתנו לא עובדים ונמצאים רוב היום בבית עם הילדים ולא תמיד יש לנו כוח לבשל. במאמר זה נבדוק למען תושבי ירושלים איזה אוכל אפשר להזמין מבלי לצאת מהבית.

pexels

נמצא בבידוד בירושלים?

אלפים נמצאים בבידוד בימים אלו ואינם יכולים לצאת מהדירה אפילו לא לסופרמרקט. כמבודדים הפתרון האידאלי הוא להזמין ארוחה "ללא מגע" אותה ישאירו לנו מחוץ לדלת. תושבי ירושלים הנמצאים בבידוד יכולים להזמין פיצה בירושלים או כל דבר אחר אותו הם אוהבים לאכול. שומרי הכשרות בעיר יוכלו להזמין אוכל כשר או כשר למהדרין במשלוח ויסירו דאגות מליבם. השפע של המשלוחים בבירה גדול ומתאים לכל אחד. מילדים שעבורם פיצה בירושלים זהו הרעיון האולטימטיבי ועד לטבעונים שיכולים להזמין המבורגר צמחי.

 

טיפים ורעיונות לאוכל שניתן להזמין בירושלים

המסעדות סגורות? ההנחיות מחמירות ויש להישאר בבתים? זה הזמן להזמין ארוחה טעימה במשלוח עד הבית. מסעדות רבות שנאלצו לסגור עקב משבר הקורונה החלו לעשות שליחויות עד הבית באמצעות שליחים נמרצים, ורובן כוללות את דמי המשלוח. המסעדות רבות ומציעות אוכל מגוון ובריא, אוכל מהיר, אוכל ביתי וארוחות גורמה מהעולם בסגנונות שכולם אוהבים.

  • מסעדות איטלקיות – פיצות עם תוספות, פיצות טבעוניות, פיצות ללא גלוטן, פסטה, לזניה, פוקצ'ות
  • סושי ואסייתי – סושי, נודלס, דים סאם, פאד תאי, הודי
  • בשרים והמבורגר – שניצל, נקניקיות, אנטריקוט, מאכלים ותבשילי בשר או עוף, מעורב ירושלמי, קבב, על האש
  • אוכל ביתי ומאכלי עדות (מומלץ לשבת) – אוכל מרוקאי, תוניסאי, עיראקי, גרוזיני כמו: קוסקוס, קובה, ממולאים, חריימה, מג'דרה, מוסקה, מפרום, מלאווח וג'חנון.
  • כריכים וסנדוויצ'ים (מומלץ לבוקר) – שקשוקה בפיתה, באגט, סביח, פרנה, לאפה
  • אוכל מקסיקני – נאצ'וס וטורטיות צמחוניות או בשריות

 

ומה לקינוח?

ברוב המסעדות המספקות משלוחים בירושלים ניתן גם להזמין מנה אחרונה.

  • משלוחי המבורגר – וולקנו שוקולד ועוגת שוקולד
  • משלוחי פיצות – גלידה, סושי שוקולד, צנצנת אוריאו ובלינצ'ס גבינה
  • משלוחי גלידה - גלידות שמנת, גלידות סורבה, גלידות יוגורט

כדי להזמין את כל האוכל הטעים הזה אפשר לעשות הזמנה טלפונית או הזמנה בטוחה ברשת. אתר בשם "משלוחה" יראה לכם את כל סוגי המשלוחים בירושלים, מי גובה וכמה גובים דמי משלוח, תוך כמה זמן יגיע המשלוח, מה המינימום להזמנה, האם המסעדה כשרה או למהדרין ואת המחיר. תוכלו בהקשה קלה על העכבר להיכנס לאתר של המסעדה ומשם להזמין כאוות נפשכם. משלמים באשראי ורצוי כולל טיפ ומקבלים את המשלוח ישר לדלת ביתכם מבלי להתאמץ, מבלי לדאוג וגם לא תצטרכו לרחוץ את הכלים.

נראה שהמון מסעדות המציאו עצמן מחדש. אם הלקוחות לא באים אליהן, הן באות ללקוחות. שיטת המשלוחים נתנה פתרון למסעדות שנאלצו לסגור את שעריהן ובכל יום שעובר מצטרפת עוד ועוד מסעדות כדי שגם הן יוכלו לשרוד את המשבר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה