אופניים חשמליים בירושלים, מה חשוב לדעת על חנויות אופניים חשמליים בירושלים?



מה שהחל כמהפכה שהגיעה דווקא בעיקר מאזור המרכז, אשר אופניים חשמליים מהווים עבורו אמצעי תחבורה חשוב מאין כמוהו, הפך במהירות לחלק בלתי נפרד מהנוף בכבישי הבירה. חנויות אופניים חשמליות בירושלים נפתחות בכל קרן רחוב, וחנויות ותיקות שעסקו עד לאחרונה באופניים רגילים בלבד, חצו את הרוביקון ומשווקות אף הן אופניים חשמליות בירושלים.

יחצ

חנויות אופניים חשמליים בירושלים מדווחות כל הזמן על עלייה בלתי נגמרת בביקוש. סניפים חדשים נפתחים, קטלוגים מתרחבים, וההתעניינות של הרוכבים הירושלמים בכלי החדשני צוברת תאוצה. הסיבה לכך נעוצה בעיקרון פשוט – אופניים חשמליים מתאימים לירושלים כמו מגדל דוד לחומת העיר העתיקה.

 

גם העירייה מבינה את המשמעות של הדברים ואנו רואים לא רק פתיחה מואצת של חנויות אופניים חשמליים בירושלים, אלא גם פעילות עירונית. בעיקר בדמות סלילת שבילי אופניים בירושלים בכל קצוות העיר ובכל שכונותיה. בשילוב עם הרכבת הקלה, מדובר ללא ספק באמצעי תחבורה ראשון במעלה. בכל הנוגע לסלילת שבילי אופניים חשמליים בירושלים, העירייה עמלה בשנים האחרונות על השלמת תוכנית שאפתנית של יותר מ-123 ק"מ של שבילי אופניים אשר נסללו, נסללים ויסללו לרוחבה ולאורכה של הבירה. כל זאת, בהשקעה חסרת תקדים של למעלה מ-150 מיליון שקלים.

אופניים חשמליים בירושלים – בעקבות הטופוגרפיה

ירושלים היא לא רק עיר שעולים אליה לרגל, אלא שהולכי רגל בה רגילים לעלות. העליות הרבות בעיר, הממוקמת על רכס הרים, ידועות ומוכרות היטב לכל ירושלמי (או תייר או אורח או מבקר). בעוד שהעליות הללו הן גורם מצנן עבור רוכבי אופניים רגילים, מבחינת רוכבים חשמליים אין בכך כל בעיה. להפך, אין תענוג גדול מרכיבה על אופניים חשמליים בעלייה תלולה, כשהאוויר הירושלמי מלטף את הפנים, והכל נעשה ללא מאמץ.

חנויות אופניים חשמליים בירושלים מציעות פעמים רבות גם דגמים המיועדים לרכיבה בתנאי השטח המאפיינים של העיר. רבות מהחנויות מציעות אופניים חשמליים עם סוללות חזקות, אמפר עוצמתי, ואורך חיים רב. כל זמן בכדי לספק לרוכב הירושלמי את כל המעטפת הדרושה לרכיבה מהנה ומהירה במרחב העירוני.

חנויות אופניים חשמליים בכל שכונה ושכונה

ירושלים היא עיר המורכבת משכונות-שכונות. בניגוד לערי המרכז שבהן השכונות הן למעשה צמודות זו לזו, ולעתים קשה בכלל להבחין בנקודה המדויקת שבה עובר "הגבול", המרחב העירוני של ירושלים הוא מאד ברור. כמעט לכל שכונה יש את האזור שלה, הסגנון שלה, הקהילה שלה ונותני השירות שלה. בכלל זה, כמעט בכל שכונה בעיר יש גם חנות אופניים חשמליים.

אין מדובר בעניין של מה בכך. כאשר רוכב אופניים חשמליים בוחר בחנות המתאימה לו, הוא בדרך כלל יעדיף לעשות זאת בחנות שנוחה לו גם מבחינה גיאוגרפית. למשל, קרובה למקום מגוריו או קרובה לעבודתו. אופניים חשמליים הם אמנם לא כלי רכב מנועי (לפי הגדרת המחוקק), אך הם כלי רכב קל הדורש תחזוקה (פנצ'רים, חיזוק בלמים, תיקון סוללה וכדומה). בדרך כלל נהוג לקבל את שירותי התחזוקה הללו בחנות שבה האופניים נרכשו. עם זאת, ברור שכל חנות אופניים חשמליים בירושלים מפעילה גם שירותי מעבדת תיקונים, ותשמח לקבל רוכבים ורוכבות לטיפולים נקודתיים או שוטפים.

לסיום – שלושה טיפים לגבי אופניים חשמליים בירושלים

לא נסיים את הכתבה הקצרה שלנו אלא עם שלושה טיפים מהירים למי שמחפש חנות אופניים חשמליים בירושלים בכדי להתחדש בזוג גלגלים איכותי.

ראשית, בשל העליות המרובות בעיר, ולאור המרחקים הגדולים שתידרשו לגמוע, מומלץ לרכוש אופניים חשמליים בירושלים שהינם בעלי סוללה חזקה ואמפר גדול. שימו לב כי הטופוגרפיה הירושלמית עשויה בהחלט "לאתגר" את המערכת החשמלית שלכם, ולגרום לשחיקה מהירה בסוללה ובביצועים. ככל שתרכשו אופניים חשמליות איכותיות וחזקות יותר, כך תיהנו יותר מהמוצר לאורך זמן.

שנית, הקפידו לדווש. על מנת להקל על המנוע, מומלץ להקפיד גם בזמן הרכיבה על דיווש עם הפדלים. הדיווש מסייע למנוע, מאריך את חיי הסוללה וגם מאפשר לכם לנוע מעט גם אם לא מדובר במאמץ משמעותי (כלומר, לא מדובר במאמץ כלל).

שלישית, הקפידו על כללי הבטיחות והיזהרו מרכיבה על פסי הרכבת הקלה. למרות שירושלים מתהדרת בלא-מעט שבילי אופניים חדשים, מעמידה בפני הרוכב החשמלי אתגרים תחבורתיים רבים. סעו בזהירות, שמרו על הימין, חבשו קסדה בכל נסיעה, הקפידו על אורות בפנסים ושימו לב שלא לרכב על פסי הרכבת הקלה.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה