קבוצת הנערים של הפועל ירושלים בכדורסל ע"ש אמנון שנק ז"ל



לפני כחודש נפטר אמנון שנק שהיה מהדמויות המובילות של הכדורסל בירושלים במשך מספר עשורים ופעל רבות לקידום ענף הכדורסל ברחבי העיר, כעת, קבוצת הנערים הבכירה של הפועל ירושלים בכדורסל תקרא על שמו

זוכרים את אמנון שנק. ביום ראשון השבוע נערך באולם הספורט של מכללת אורט טקס מרגש במיוחד בו נקראה קבוצת הנערים הבכירה של הפועל ירושלים בכדורסל ע"ש אמנון שנק ז"ל, שהלך לעולמו לפני כחודש ימים. שחקני קבוצת הנערים , ישחקו מעתה עם מדי משחק ששמו של אמנון שנק מתנוסס על חולצותיהם. מדובר ביוזמה מבורכת של יו"ר מחלקת הנוער יובל קורן, מנכ"ל המחלקה דניאל ששר ומנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל כחלק מפרויקט ההנצחה של שנק על ידי המועדון.

צילום: יח"צ

שנק, היה מהדמויות המובילות של הכדורסל בירושלים במשך מספר עשורים ופעל רבות לקידום ענף הכדורסל ברחבי העיר. הוא גידל וטיפח דורות של שחקני כדורסל וקידם את הכישרונות הירושלמים לנבחרות ישראל הצעירות. אחד ממפעלי חייו הגדולים של  שנק היה טורניר סטריטבול ירושלים בכיכר ספרא. שנק היה ממקימיו וניהל אותו במשך 22 שנה ברציפות.

עוד לפני הטקס התקיים מפגש מרגש בין משפחת שנק המורחבת וחבריו הקרובים לבין שחקני קבוצת הנערים, בו סיפרו לשחקנים הצעירים על אישיותו המיוחדת של אמנון ועל פועלו ותרומתו לספורט הירושלמי ככלל ולענף הכדורסל בפרט.

צילום: יח"צ

לפני שריקת הפתיחה של קבוצת הנערים מול גן יבנה התקיים על הפרקט החדש באולם הספורט במכללת אורט הטקס הרשמי בו נשאו דברים יו"ר המחלקה יובל קורן, מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי גיסו של אמנון וכן ירדנה שנק ,אשתו של אמנון. לארח דברי הפתיחה לחצו בני המשפחה את ידי שחקני שתי הקבוצות.  

רגע לפני שריקת הפתיחה, העניקו אנשי הפועל ירושלים למשפחת שנק חולצה ממוסגרת של הקבוצה החדשה הנושאת את שמו של אמנון למשפחתו. במשחק אגב, הביסה הפועל ' אמנון שנק ' ירושלים את גן יבנה.

אמנון שנק ז"ל

יובל קורן, יו"ר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים :" מחלקת הנוער של הפועל ירושלים שמחה ונרגשת לקחת חלק בהנצחה של אמנון שנק ז"ל. אנו רואים בכך זכות גדולה להנציח את זכרו של אמנון דרך הדבר שהוא כל כך אהב, דרך הכדורסל. הכדורסל הירושלמי ואנחנו חייבים תודה ענקית לאמנון על תרומתו האדירה לקידום הענף. אנו נמשיך לפעול למען הנצחתו של אמנון ולהעברת מורשת הכדורסל שהוא הנחיל לאורך השנים בירושלים".

יוסי שרעבי ,מנכ"ל משרד התרבות והספורט :" אנו מודים להפועל ירושלים על הפרויקט המיוחד והמרגש להנציח את שמו של אמנון דרך קבוצת הנערים של המועדון.  אמנון הטביע את חותמו על הספורט הירושלמי לתמיד. הוא הקדיש את חייו המקצועיים לספורט בירושלים וגידל מאות רבות של ילדים ובני נוער והיה עבורם אבא מחנך ומנטור ולא רק מאמן כדורסל. הוא יישאר נצור עמוק בליבנו לעד".

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה