משחק היסטורי בשלישי בטדי: המשחק האחרון של גריזמן וגודין במדי אתלטיקו מדריד



בשלב זה נמכרו כמעט כל הכרטיסים, כאשר לאור הביקוש המארגנים ישחררו למכירה כרטיסים נוספים. שני הכוכבים של הקבוצה הספרדית ינחתו כאן עם קבוצתם ביום שני אחר הצהריים, לקראת המשחק מול בית"ר בירושלים ב-21 במאי בשעה 19:30

תמונה באדיבות בית"ר ירושלים

שחקני ואנשי צוות קבוצת אתלטיקו מדריד, מקבוצת הכדורגל הגדולות והנחשבות באירופה, שמגיעים לישראל למשחק ידידות מול בית"ר ירושלים, צפויים לנחות ביום שני אחר הצהריים בנתב"ג. משדה התעופה ימשיכו השחקנים ואנשי הקבוצה למלון הילטון בתל אביב שם ישהו בזמן ביקורם הקצר בישראל. וידאו מהגעת הקבוצה ונחיתתם בישראל יופץ לאמצעי התקשורת. 

 לאחר שיתאקלמו במלון יצאו השחקנים לארוחת ערב בביתו של עידן עופר, אחד מבעלי הקבוצה.

 בבוקר המשחק, יום שלישי הקרוב, צפויים לבקר מספר שחקנים ומאמן הקבוצה הנודע דייגו סימאונה באקדמיה לכדורגל בבאר שבע.

 נציגים אחרים ובהם ככל הנראה גם כוכב הקבוצה אנטואן גריזמן יבקרו במשרדים בחיפה של חברת פלוס 500, הספונסר הראשי של הקבוצה. עבור גריזמן והקפטן הנוכחי של הקבוצה, דייגו גודין יהיה זה כאמור משחקם האחרון במדי אתלטיקו.

בשעות אחר הצהריים, בסביבות 16:30 יצאו שחקני הקבוצה לעבר אצטדיון "טדי", וב-19:30 בערב יחל המשחק מול בית"ר. בסיומו תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית.

אתלטיקו מועדון הפאר, שבין כוכביה הבולטים פרט לגריזמן וגודין ניתן למצוא גם את אלברו מוראטה, דייגו קוסטה, פליפה לואיס, קוקה

ויאן אובלאק, שהינו אחד השוערים הטובים בעולם, יסגרו עונה בישראל במשחק ידידות מול בית"ר ירושלים.

מאחורי הפקת המשחק ואירוח המועדון עומדת "קבוצת קומטק" שאף הפיקה את היורבאסקט בישראל ב-2017, את אליפות אירופה בג'ודו והג'ירו ד'איטליה שהתקיימו בישראל בשנה שעברה, ואת הגרנד פרי תל אביב 2019 במסגרת סבב התחרויות של איגוד הג'ודו העולמי.

 

בשלב זה נותרו כרטיסים בודדים כאשר עד כה נמכרו כבר כ-29 אלף כרטיסים מתוך כ-30 אלף המושבים באצטדיון. מטרת המארגנים ובראשם מייסד ומנכ"ל "קבוצת קומטק" דניאל בנעים, היא להמשיך ולהביא לישראל אירועי שיא בינלאומיים מעולם הספורט ולהנגישם לכלל האוכלוסייה, במטרה לאפשר לישראלים מכל קצוות החברה ליהנות מתצוגות ספורט של בכירי הספורטאים והקבוצות בעולם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה