כוכבי אתלטיקו מדריד נחתו בישראל



שחקני הקבוצה ובהם הכוכבים גריזמן וגודין: "מאוד נרגשים ושמחים להגיע הנה". כידוע, היום, בערב ב-19:30, יתקיים משחק ראווה מיוחד בין הקבוצה לבין בית"ר ירושלים באצטדיון "טדי" בירושלים

צילום: יח"צ

קבוצת אתלטיקו מדריד שתשחק היום מול בית"ר ירושלים בשעה 19:30 באצטדיון "טדי" נחתה אמש בארץ, בהרכב נאה שכולל גם את כל הכוכבים הגדולים ובהם גם גרינזמן, גודין, מוראטה, קוקה, אובלאק, דייגו קוסטה ועוד.

השחקנים הגיעו במצב רוח מרומם והביעו התרגשות על הביקור בישראל. עם הגעתם הכוכבים וגם בכירי ההנהלה של הקבוצה כגון: אוסקר גיל מרטין וקלמנטה וילורדה, נפגשו עם מי שאמון על הגעתם לארץ היזם ומנכ"ל קבוצת קומטק דניאל בנעים, שבירך השחקנים ולחץ את ידיהם.

כזכור, מדובר במשחק האחרון של שני כוכבי הקבוצה גריזמן וגודין במדי אתלטיקו מדריד, מקבוצת הכדורגל הגדולות והנחשבות באירופה.

במסגרת זו נמכרו כ-30 אלף כרטיסים שימלאו היום את איצטדיון "טדי" בירושלים. 

מאחורי הפקת המשחק ואירוח המועדון עומדת כאמור "קבוצת קומטק", שאף הפיקה את היורבאסקט בישראל ב-2017, את אליפות אירופה בג'ודו והג'ירו ד'איטליה שהתקיימו בישראל בשנה שעברה, ואת הגרנד פרי תל אביב 2019 במסגרת סבב התחרויות של איגוד הג'ודו העולמי. מטרת המארגנים ובראשם מייסד ומנכ"ל "קבוצת קומטק" דניאל בנעים, היא להמשיך ולהביא לישראל אירועי שיא בינלאומיים מעולם הספורט ולהנגישם לכלל האוכלוסייה, במטרה לאפשר לישראלים מכל קצוות החברה ליהנות מתצוגות ספורט של בכירי הספורטאים והקבוצות בעולם.

במהלך שהותם בישראל ישהו השחקנים וצוות אתלטיקו מדריד במלון הילטון בתל אביב.  יתארחו לארוחה בביתו של עידן עופר, מבעלי קבוצת אתלטיקו מדריד והיום בבוקר הם צפויים לבקר באקדמיה בבאר שבע ובמשרדי פלוס 500, שהינם הספונסרים הראשיים של הקבוצה.

בשעות אחר הצהריים יצאו שחקני הקבוצה לעבר אצטדיון "טדי", וב-19:30 בערב יחל המשחק מול בית"ר.

לצורך המשחק תתוגבר גם תנועת הרכבות לירושלים וממנה, כאשר בתום המשחק תצאנה שתי רכבות מיוחדות בשיטת מלא וסע ממלחה לתחנת סבידור בתל אביב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה