ואז בא אנתוני: בית"ר ניצחה בדקה ה-95 בגביע הטוטו



בית"ר ירושלים ניצחה את נס ציונה אחרי שאנתוני וראן כבש בדקה ה-95 של המשחק. על מוחמד אמר אחרי המשחק: "לא היה לי ספק שיקבלו אותי"

בית"ר ירושלים פתחה את העונה באופן רשמי עם ניצחון בגביע הטוטו, 2:1 על סקציה נס ציונה. שלומי אזולאי ממשיך לכבוש במדים הצהובים השחורים כשהעלה את בית"ר ליתרון בדקה ה-47'. נס ציונה בשוותה בדקה ה-75', ואנתוני וראן קבע ניצחון לירושלמים שכדחק מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-95'.

בית"ר ירושלים נראתה טוב הערב (א') בהדרכתו של המאמן החדש-ישן, רוני לוי. אחד האחראים על הנעת הכדור וצורת המשחק של בית"ר ירושלים, הוא לא אחר מעלי מוחמד, ששמו עולה סופסוף בפאן המקצועי ולא בעניינים אחרים שקשורים למוצאו או לשמו של הקשר שהגיע מנתניה.

גם הרכש שהגיע מהפועל באר שבע, מיכאל אוחנה הראה כמה כדורגל יש לו ברגליים, אך גם כמה הוא מאוד אוהב שהכדור נמצא אצלו ברגל, ולא אצל חבריו. מי ששוב מחזיר את המניות, הוא החלוץ אנתוני וראן שהחל את עונתו השלישית במדי בית"ר ירושלים, זאת לאחר שהגיע מהצד האדום של העיר - מהפועל ירושלים.

עלי מוחמד היה נרגש מהעידוד שקיבל מהקהל בסיום המשחק ואמר למקורביו: "זו הייתה מחווה יפה ומרגשת. הרגשתי ממש טוב. לא היה לי ספק שיקבלו אותי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה