הפועל י-ם חזרה לנצח



אחרי ההפסד למכבי ת"א, הפועל ירושלים שבה למסלול הניצחונות כשהביסה את באר שבע 74:108. ביום רביעי הירושלמים יפגשו את ולוצלאבק בליגת האלופות

דוברות הפועל ירושלים

המשחק הערב מול האדומים מבירת הנגב התאים להפועל ירושלים כל כך זאת אחרי ההפסד הצורם לאלופה, מכבי תל אביב. מחזיקת הגביע מהבירה שאיבדה את ההובלה ליריבה המרה מת"א, התפוצצה על באר שבע כשהביסה אותה ללא רחם בתוצאה 78:104.

הירושלמים עצרו את הדרומיים מבירת הנגב כמעט בדיוק על אותן נקודות בשני המשחקים המוקדמים יותר העונה - כשנתנה לה לקלוע רק 78 נקודות מול 77 ו-70 בשני המשחקים הקודמים ביניהן העונה.

המשחק הערב הוכרע כבר בשלב מוקדם כשבמהלך הרבע השני ברחה ליתרון בן 16 נקודות ממנו לבאר שבע לא היה כל סיכוי לחזור וירושלים חוזרת למסלול הניצחונות בליגת העל הישראלית ושומרת על מאזן מושלם מול האדומים מבאר שבע כשהיא עם 7 שחקנים שקולעים דו-ספרתי בערב אחד של כדורסל.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 16, ג'יימס פלדין וטרנט לוקט 15 כ"א, עידן זלמנסון 14, טיישון תומאס 13, בר טימור 12, סולימאן בריימו 10, ג'ייקובן בראון 9.

להפועל באר שבע: ספנסר וייס 21, ג'ון פטרוסלי 20, טי ג'יי וויליאמס 16, דשון באטלר וג'ורג' זאק 8 כ"א, עמית זיס נקודה אחת.

ביום רביעי תארח הפועל ירושלים את ולוצלאבק הפולנית ותוכל להשיג ניצחון רביעי רצוף בליגת האלופות ולשמור על המקום הראשון בטבלה. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה