בית"ר ניצחה 0:2 את מכבי חיפה: עטר כבש בבכורה



בית"ר ירושלים צמצמה את הפער ממכבי חיפה וניצחה את הירוקים בטדי. 19 אלף אוהדים הגיעו כדי לראות את אלירן עטר וחנן ממן פותחים בהרכב של רוני לוי. עטר כבש את הראשון, פלומה את השני

פלאש 90

החזירו עטרה ליושנה: בית"ר ירושלים ניצחה הערב (ב') את מכבי חיפה באצטדיון טדי בבירה. 19 אלף אוהדים הגיעו למרות הקור העז ונהנו מבית"ר ירושלים התקפית, לוחצת ומרעננת. אלירן עטר וחנן ממן שהגיעו לבית"ר רק בשבוע האחרון פתחו בהרכב והכניסו אנרגיות חדשות לקבוצה של רוני לוי.

בדקה ה-25 עלי מוחמד הוכשל ברחה על ידי עופרי ארד. מי שניגש לבעוט את הפנדל היה אלירן עטר שדייק בעוצה לפינה השמאלית של ג'וש כהן וקבע 1-0. מכבי חיפה קיבלה גם כן פנדל, בדקה ה-39, אחרי נגיעת יד של עלי מוחמד ברחבה של איתמר ניצן. אך השוער הירושלמי המעולה עצר את הפנדל של צ'ארון שרי.

במחצית השניה היה זה יובל אשכנזי שבע פצצה למשקוף של איתמר ניצן. עוד הצלות רבות שמרו את היתרון אצל הירושלמים. בדקה ה-92, עפרי ארד מסר מסירה קצרה לשוערו שתפס את הכדור ביד. מחמישה מטרים דייק אנז' פרדי פלומה והכפיל את התוצאה. בית"ר ירושלים מנצחת 0:2 את מכבי חיפה ומצמצמת את הפער ממנה לשש נקודות בלבד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה