שלב הבנייה של פרויקט רובע 1 בשדרות הרצל ירושלים תופס תאוצה



הפרויקט יכלול מתחם מגורים חדש ובו שני מגדלים בני 24 קומות ו- 260 יחידות דיור

רובע 1 קרדיט- המטבחון ביטמן בן צור אדריכלים

שלב הבנייה בפרוייקט רובע 1 הממוקם בשדרות הרצל בירושלים תופס תאוצה. פרוייקט רובע 1, המהווה את מתחם המגורים הראשון הנבנה בצמוד לרובע העסקים והפנאי החדש של ירושלים, מתקדם בקצב מהיר ולאחרונה החל שלב הבנייה של מתחם המגורים החדש.   

פרויקט 'רובע 1' , בבעלות החברות גלנור, גלנח, יסודות צור מגורים, וסלדט כולל שני מגדלים בני 24 קומות כל אחד ובהם 260 יחידות דיור בנות 3,4,5,6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, המאופיינים בסטנדרטים בנייה גבוהים מתקדמים ואיכותיים ביותר. בפרויקט  דירות מרווחות, מפרט טכני יוקרתי ואיכותי, לובי מפואר, מרפסות נוף פנורמי וחניון תת-קרקעי. את התכנון האדריכלי המוקפד של הפרויקט הוביל משרד האדריכלים ביטמן בן צור אדריכלים.

זמן האכלוס המשוער של הפרויקט הוא כ- 3 שנים.

פרויקט רובע 1, המהווה את מתחם המגורים הראשון של רובע הכניסה לעיר, שישנה את פניה של ירושלים בשנים הקרובות, מציע מתחם מגורים ייחודי הכולל שני מגדלי מגורים מפוארים וכן שטחי ציבור נרחבים שישתרעו על פני שטח של כ-5.5 דונם וכוללים גם פארק ירוק ופרטי ,מתקני שעשועים, מבנים ומוסדות ציבור. רובע 1 מביא עמו חיי קהילה, משפחה  ופנאי מגוונים ומלאי חיים ,עם הסמיכות לבתי קפה, מסעדות, חנויות , למנהל הקהילתי המציע פעילויות ואירועים לכל המשפחה לאורך כל השנה, לפינות ישיבה וגינות נוי .  

מיקומו של פרויקט רובע 1 , מבטיח לדייריו נגישות תחבורתית חסרת תקדים בתוך ירושלים ומחוצה לה ,הבאה לידי ביטוי עם הקרבה הרבה לרכבת הקלה הממוקמת על ציר שדרות הרצל הנמצא מספר מטרים מהפרויקט, הסמיכות לתחנת הרכבת הכבדה שתקצר את הנסיעה לתל אביב וממנה לירושלים ל-28 דקות בלבד וכן לעורקי התחבורה הראשיים של ירושלים כדוגמת כביש בגין והכניסה לעיר .  

יצוין כי  יזמי רובע 1,  יצאו לאחרונה בהטבה ייחודית לרוכשים בפרויקט -הלוואת קבלן בסך מיליון ₪ ללא ריבית וללא הצמדה לשנתיים.  
מפרויקט 'רובע 1' נמסר: "אנו שמחים על התקדמות העבודות בפרויקט רובע 1 ותחילת עבודות הבנייה של הפרויקט. רובע 1 הינו פרויקט ייחודי המאופיין בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים המעניקים מענה אופטימלי לאיכות חיים גבוהה של הדיירים במיקום מרכזי ונגיש במיוחד המהווה חלק מהכניסה העתידית החדשה של העיר ירושלים. עבודות הביצוע של הפרויקט מתקדמות כמתוכנן ועל פי לוחות הזמנים שנקבעו מראש". 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה