צימרים בירושלים



"אוויר הרים צליל כיין..." גם לכם מתנגן השיר של נעמי שמר שאתם חושבים על ירושלים? ברור, בכל זאת, כולם גדלים עליו מגיל אפס. אז מה עושה את ירושלים כל כך מיוחדת? הקדושה, התרבות, האנשים, האווירה, האטרקציות, הסיפורים, האוכל והרשימה עוד ארוכה מאוד... בילויי בירושלים יכול להיות אולטימטיבי ליחידים, זוגות, קבוצות, משפחות ועוד. כל אחד יכול למצוא את האטרקציות האהובות עליו שיהפכו את שהייתו לטובה ביותר. מוכנים לשמוע קצת צימרים בירושלים?

צימרים בירושלים

טרנד הצימרים התחיל לפני שנים רבות בצפון הארץ כחדרי אירוח בקיבוצים ולאט לאט התפשט לכל רחבי הארץ. את חדרי האירוח ניתן למצוא היום בכל הגדלים, מפרטים ומחירים. אפשר למצוא אתרים מובילים שסוקרים בשבילנו מראש את המקומות ומביאים את החדרים השווים ביותר ישירות אלינו! צימרים בירושלים מהווים מובילים בתחום במרכז הארץ ומושכים אליה אנשים מכל רחבי הארץ ומחוצה לה. כולם באים לטעום מהנוף הירושלמי, האוכל והאווירה השלווה והפסטורלית של הרי ירושלים שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר.

צימרים בירושלים ממוקמים בדרך כלל בשולי העיר בשביל לאפשר נוף ירוק אל ההרים, אך, כיום יש גם צימרים במרכז העיר בפינות נוף שקטות שמאפשרות ליהנות משקט במתחם הפנימי ובשנייה אחת ליהנות גם מהאווירה האורבנית שירושלים מציעה החלק מהצעד הראשון החוצה. כל צימר כולל בקרבו מקומות בילוי רבים המתאימים לכל סוג של הרכב באשר הוא. ישנם את אלה שמוצאים את מקום חלומותיהם ולפי המיקום בוחרים אטרקציות מסביב ויש את אלו המחפשים דווקא לפי מיקום המקומות שמעניינים אותם.

צימרים בירושלים לזוגות

כבר הזכרנו את האווירה הירושלמית ואת כל היתרונות שיש לירושלים להציע? בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות מגיעים לנפוש בירושלים ולהעביר כמה לילות באזור. לצימרים בירושלים לזוגות יש כמה יתרונות ברורים שאי אפשר למצוא בשום יעד נופש אחר ואותם נפרט במאמר זה.

ראשית, אווירה שלווה ורגועה. האווירה מאפשרת לבני הזוג להתנתק מהלחץ היום יומי, מהשגרה, העבודה ולהתמקד בהם וביחסים בניהם. השילוב של הירוק מסביב לצימר במרחק נגיעה מהמרכזיים העירוניים של גוש דן, כולל מעיינות, מסלולי טיול, שמורות טבע ואטרקציות. כמו כן, ההתבודדות הזאת בחדרי בוטיק, הרחק מהרשתות הגדולות, מביא גיוון למלונות וחדרי האירוח שאנשים חווים ברוב המקומות בארץ ובעולם.

שנית, תרבות ירושלמית. אמנם ארץ ישראל קטנה אך היא מצליחה להפתיעה אותנו בכל פעם מחדש. צימרים בירושלים מאפשרים לחוות את התרבות הירושלמית. התרבות שמתאפיינת בבנייה על הרים ומעטפת הבניינים המפורסמת של אבן ירושלמית, אוכל שונה ומגוון מדוכני רחוב ועד למסעדות גורמה, שווקים מקוריים ואזורי דת המסמלים את הדתות הגדולות והמפוארות ביותר בעולם. כך ירושלים התברגה כבירה המזמינה אל שעריה צעירים ומבוגרים כאחד.

אז תרבות ואווירה כבר יש, מה שחסר זה להבין מה יש בתוך הצימר, אילו סוגי צימרים יש ואיך אפשר לבחור אותם בצורה הקלה והנוחה ביותר בשביל חופשה מושלמת? אל תדאגו, צימרים בירושלים יספקו לכם הכל מהכל, וגם אם אתם עדיין מבולבלים, הכתבה תעשה לכם סדר!

צימרים בירושלים לפי שעה

תופעה שהולכת ומתגברת בשנים האחרונות היא צימרים לפי שעה בירושלים והסביבה בעיצוב כפרי. את הצימרים ניתן למצוא ממוקמים ברחבי העיר. הצימרים לפי שעה יכולים לאפשר גיחה קטנה של שקט בלי להתחייב ללילה שלם אלא סתם מנוחה מיום טיול, כמה שעות של רוגע ושבירת שגרה.

כל צימר לפי שעה בירושלים כולל בתוכו חדר שינה מפנק עם מיטה זוגית בגודל KingSize ומזרון אורתופדי. כמובן שלא נשכח את מלאי הכריות המפנק והמצעים הריחניים. ליד כל חדר שינה, אפשר להיכנס לחדר הרחצה המפנק – חדר הרחצה כולל דוש או אמבטיית זרמים, תמרוקים שונים ומגבות ריחניות ונעימות לשימוש חופשי. כמו כן, כל צימר בירושלים להשכרה לפי שעה מאובזר במטבחון להכנת אוכל קל ופינת שתייה חמה. בצימרים ניתן למצוא פינת מולטימדיה הכוללת טלוויזיה מתקדמת באיכות FHD או  4K, מקרן קול בשביל המוזיקה האהובה עליכם ואפילו לעתים קונסולות משחקים כמו Wii או Xbox.

טוב עכשיו נראה שאתם מוכנים לחופשה הבאה שלכם, מקווים שעשינו לכם מספיק חשק! זה הזמן להיכנס לאחד האתרים ולסגור את הצימר להשכרה בירושלים הבא שלכם. חופשה נעימה, צוות האתר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה