שווה זהב: ירושלים צפויה לארח בשבועות הקרובים אלפי תיירים



בשבועות הקרובים יתארחו בעיר ירושלים 5,000 תיירים- נציגי מכירות של חברת הביטוח האמריקאית WSB שיגיעו לארץ במסגרת "סיורי תמריץ". על פי הערכות התרומה הכלכלית לירושלים מביקור זה עומד על למעלה מ-10,000,000$

צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

ח
ברת WSB, חברת פיננסים וביטוח מהגדולות בשוק האמריקאי (מקבוצת ענקית הביטוח TransAmerica) מביאה לירושלים את נסיעת התמריץ הגדולה ביותר שהגיעה אי פעם לישראל.

הקבוצה מונה 5,000 אורחים המגיעים מצפון אמריקה לישראל למשך 6 ימים. האורחים יבקרו בירושלים, תל אביב, צפון הארץ וים המלח. האורחים ילונו 3 לילות בירושלים. על פי הערכות התרומה הכלכלית לירושלים מביקור זה עומד על למעלה מ-10,000,000$.

גולת הכותרת של הביקור תהיה ערב גאלה ייחודי שעתיד להתקיים בגיא בן הינום בירושלים. בכל ערב צפויים להשתתף כ-1700 אורחים. 

לשם כך יוקמו בימות ענק. כן הוזמנו אמני פולקלור ישראלי, מאות אוטובוסים, דיילות ומדריכי דרך. 

לשכת הכנסים בתיירות ברשות לפיתוח ירושלים התחילה את עבודתה לפני כשנתיים בהתמודדות על אירוח הביקור בעיר, והתמודדה מול ערים נוספות בעולם שרצו לארח את הקבוצה.

כדי להערך לקראת קבוצה משמעותית וגדולה זו נרתמו בכירי העירייה מכל אגפי העיריה להכנת העיר והתאמת התשתיות לכך שהביקור יעבור על הצד הטוב ביותר. בין השאר ירושלים קידמה את קיום האירוע בירושלים באמצעות: מענק כספי, עזרה במציאת מיקום למגה אירוע וסיוע בקבלת ההיתרים והרישוי הנדרשים, הפקה של חוברת מידע ייעודית לאורח כולל הטבות בעשרות בתי עסק בעיר כולל מסעדות ואטרקציות תיירותיות, מפה תיירותית, סיכת העיר לכל משתתף, שכלול ושילוט ברחבי העיר, תיאום צוותי ניקיון מתוגברים של מחלקת תברואה וליווי צמוד של חברת ההפקה בקידום פתרונות לאתגרים בביצוע וקיום אירוע בסדר גודל כזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה