כתב אישום הוגש נגד המתחזה אילן אברמוב שעקץ מיליוני שקלים



הפרקליטות הגישה למחוזי כתב אישום נגד אילן אברמוב לאחר שעל פי החשד ביצע שורה של עבירות

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אילן אברמוב (52) בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה מתן צ'קים ללא כיסוי, עבירות מס והלבנת הון וכן עבירות על פי פקודת פשיטת הרגל בהיקף כספי של כ - כ-7.5 מיליון ₪  לפחות ועבירות נוספות.


מהחקירות וחומר הראיות שנאסף עולה כי בניגוד להצהרות הנאשם לכונס הרשמי הוא ניהל חברה בשיתוף עם אחרים תוך הסתרת חלקו בה, קיבל סכומים גבוהים מדי חודש (ואף שכר דירת פאר בירושלים בשכר דירה של  15,000 שח בחודש) תוך הסתרת הכנסות אלו מהכונס הרשמי, פעל באמצעות חשבון בנק של בת זוגו באותה עת ועשה שימוש בהמחאות שנמשכו מחשבונה של בת זוגו דאז ושל אחרים, עסק בהימורים בסכומים העולים על 3.5 מיליון ₪. כל זאת עשה הנאשם בעת שעומדים כלפיו חובות בסך של מעל 12 מיליון ₪, אשר בגינן הגיש בקשה לפשיטת רגל בחודש אפריל 2017 וביום 19/6/17 ניתן נגדו צו כינוס.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הדס עמיר מפרקליטות מחוז ירושלים, החל  משנת 2015 ועד לאוגוסט 2018 יצר הנאשם (אשר הציג עצמו לעיתים בשם "לוני אברהם") קשר חברות עם מספר אנשים על בסיס אמון שרכש לאחר, שהציג עצמו בכזב כיוזם ומנהל פרויקטים ועסקאות שונות הקשורים בחלקם לחנות "טבע נט" הנמצאת לכאורה בבעלותו, ושכנע את המתלוננים להשקיע באמצעותו את כספם באותם עסקאות ופרויקטים באופן שיניב להם תשואות גבוהות כביכול. הנאשם טען בפניהם, בכזב, שבעבר השקיעו דרכו אנשים אמידים וכן נהג לספר על קשריו כביכול עם דמויות מוכרות ובעלות מעמד, הנאשם נהג להחזיר חלק מהכספים שהושקעו אצלו למתלוננים, כמצג שווא לפיו מדובר ב"רווחים מההשקעה", בדרך זו שימר הנאשם את אמונם של המתלוננים וגרם להם להשקיע סכומים נוספים. בפועל מדובר היה בכספים שהשקיעו מתלוננים אחרים או בכספים של "טבע נט". הנאשם לא השקיע את הכספים כפי שתיאר אלא השתמש בהם לצרכיו האישיים, ביניהם הימורים בחנות פיס , הנאשם ביצע פעולות רבות אשר נועדו להסתיר או להסוות את מקור הרכוש האסור, את זהות בעלי הזכויות בו, את מקומו, את תנועותיו ואת עשיית הפעולות בו ובכך ביצע עבירות של הלבנת הון, בהיקף כספי של כ - 7.5 מיליון ₪  לפחות.

 

החקירות בוצעו במשותף ע"י משטרת ישראל - מפלג הונאה ופשיעה כלכלית ירושלים, היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי ופקיד שומה חקירות י"ם ברשות המיסים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה