כתב אישום בגין התאונה בבגין: "המתה בקלות דעת"



כתב אישום ובו אישום 'המתה בקלות דעת' - הוגש לפני זמן קצר נגד 2 החשודים בחקירת התאונה הקטלנית בירושלים במהלך ראש השנה שהובילה למותו של גבר בשנות 50 ופציעתה הקשה מאוד של אשתו

צילום: דוברות המשטרה
כתב אישום הוגש ביום ראשון, נגד 2 החשודים בחקירת התאונה הקטלנית בירושלים במהלך ראש השנה. בתאונה נהרג יהושע (שוקי) כהן, ואשתו נפצעה באורח קשה מאוד. מחקירת המשטרה עלה כי שני נהגים התחרו ביניהם על הכביש בצורה מסוכנת.

חקירת המשטרה החלה עם הזעקתם של השוטרים לצומת הרוזמרין \ בגין בירושלים בתאריך 1.10.19, לאחר שבמקום אירעה תאונה בה היו מעורבים מספר רכבים ופונו מספר פצועים, בהם גבר בשנות ה- 50 שמותו נקבע בבית החולים, ואשתו שפונתה במצב קשה מאוד.
בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו כאמור בחקירה מאומצת שכללה איסוף נרחב של ראיות וממצאים הן בזירה והן בסרטון שאותר ע"י חוקרי המשטרה כששני הנהגים מתחרים ביניהם על כביש בגין בירושלים, ונהג השברולט (עפ"י כתב האישום) אף מגיע עם רכבו עד למהירות של 225 קמ"ש.

עוד עלה מהחקירה ופרטי המכוניות המעורבות, כי רכב השברולט (הפוגע), הורד מהכביש כאובדן גמור כבר בשנת 2017 וכי חל איסור מוחלט להעלות רכב זה לנסיעה על הכביש.
הנהגים החשודים (27, 32, מזרח ים), כאמור התחרו ביניהם בצורה המסכנת את משתמשי הדרך, כאשר בצומת בגין \ רוזמרין, איבד נהג רכב השברולט את השליטה ברכבו והתנגש בעוצמה ברכבו של המנוח.
עם סיום חקירת המשטרה והעברת תיק החקירה וחומר הראיות לפרקליטות, הגישו היום כתב אישום חמור נגד 2 הנהגים החשודים, ובו אישום בגין 'המתה בקלות דעת' נגד נהג רכב השברולט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה