הרוגה ופצוע קשה בתאונת אופנוע בהר חומה



צעיר וצעירה כבני 18 החליקו הלילה (ראשון) מהאופנוע עליו רכבו בשכונת הר חומה בירושלים. הצעירה נהרגה במקום, הצעיר פונה לבית החולים במצב קשה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א


תאונת דרכים קטלנית ברחוב יצחק ניסים בשכונת הר חומה: צעירה בת 18 נהרגה בתאונת אופנוע בשכונת הר חומה. רוכב נוסף על האופנוע, אף הוא בן 18, נפצע קשה.

ממד"א נמסר: "בשעה 03:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אופנוע עם 2 רוכבים שהחליק בשדרות שמואל מאיר פינת הרב יצחק ניסים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של צעירה כבת 18 ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית". 

פראמדיק מד"א רפאל הרבסט סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, 2 רוכבי האופנוע, צעיר וצעירה כבני 18 שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע. הצעירה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלות קשות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הצעיר, שהיה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית טופל בשטח ופונה במצב קשה לבית החולים כשמצבו יציב."

מהדסה עין כרם נמסר:  "אל יחידת הטראומה פונה בן 18 אשר נפגע באורח קשה בתאונת אופנוע בירושלים.  הבוקר יעבור בדיקות הדמיה ויטופל ביחידה לטיפול נמרץ".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה