הותר לפרסום: חייל צה"ל שנרצח הלילה באזור עציון -דביר (יהודה) שורק



בשעות הבוקר המוקדמות, נמצאה גופת חייל עם סימני דקירה על גופו בסמוך ליישוב בחטיבה המרחבית עציון. החייל נמצא במסלול לימודי ישיבה. הודעה נמסרה למשפחתו. כוחות צה"ל, שב״כ ומשטרה נמצאים בנקודה וסורקים במרחב

דביר שורק ז"ל(באדיבות המשפחה)

דביר (יהודה) שורק צה"ל בן 19 הוא החייל שנדקר למוות וגופתו אותרה הבוקר (יום ה') ליד קיבוץ מגדל עוז בגוש עציון. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בפיגוע טרור.  הודעה נמסרה למשפחת ההרוג. 

לפי ההערכות, המחבלים הגיעו במכונית וברחו לאחד הכפרים באזור. כוחות הביטחון הוזעקו למקום והם פתחו בסריקות נרחבות. 
ההרוג הוא תושב בנימין ותלמיד הישיבה במגדל עוז. מדובר צה"ל נמסר כי משפחתו לא הצליחה ליצור איתו קשר משעות הערב אתמול.

דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס מסר: "במהלך הלילה קיבלנו דיווח על נער בן 18 שקרוביו לא הצליחו ליצור איתו קשר משעות הערב המאוחרות. הם דיווחו לנו מאוחר מאוד בלילה. הקפצנו כוחות מהחטיבה המרחבית עציון ובהם גששים. במהלך הלילה, סביב 3:00-2:30 מצאו הכוחות את גופת הנער ליד הכניסה למגדל עוז. מותו נקבע. הוא נדקר ונהרג. אנו מבינים שמדובר בפיגוע טרור. על גופו נמצאו פצעי דקירה. עדיין רב הנסתר על הגלוי". הוא התחייל גיוס לצה"ל אבל טרם ביצע שירות בצה"ל, הוא היה על אזרחי ועדיין בשלב הלמידה בישיבה. הוא ממשפחה מוכרת באיו"ש". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "הבוקר התבשרנו בפיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה