הותר לפרסום: המשטרה עצרה חשוד בניסיון רצח בשכונת רמות



לפני כחודש, בשעות הבוקר, הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונת רמות, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום בעקבותיו נפצע ופונה במצב קשה. חקירת המשטרה הובילה לזהותו של החשוד (24, ירושלים) בירי ומעצרו כבר באותו לילה לחקירה בחשד לניסיון רצח

האקדח ששימש לנסיון הרצח (צילום: דוברות המשטרה)
משטרת ישראל עצרה חשוד בניסיון רצח בשכונת רמות שהתחרש בתאריך ה- 13.1.2020, ולפני זמן קצר הוגשה נגדו הצהרת תובע.
בתאריך ה- 13.1.2020, בשעות הבוקר, הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונת רמות, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום בעקבותיו נפצע ופונה במצב קשה.

חקירת המשטרה ("משחקי כוחות") שהוטלה ונוהלה עד כה תחת צו איסור פרסום ביחידה המרכזית של המשטרה, תוך שימוש נרחב באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הובילה את חוקרי המשטרה לזהותו של החשוד (24, ירושלים) בירי ומעצרו כבר באותו לילה לחקירה בחשד לניסיון רצח.
בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הימלטות החשוד, הצליחו לאתר את האקדח בו עפ"י החשד השתמש החשוד וכן ממצאים פורנזיים נוספים.
עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד עפ"י החשד באותו בוקר עקב אחר הקורבן תוך שהוא מחליף עפ"י החשד את בגדיו מספר פעמים, עד לרגע בו ביצע את העבירה ונמלט מהמקום, וזאת ככל הנראה על רקע סכסוך מתמשך.
כאמור, חומר הראיות שגובש ע"י חוקרי המשטרה תוך חקירה ממוקדת של החשוד, הבשילו לכדי הגשת הצהרת התובע לפני זמן קצר בבית משפט השלום, שהאריך את מעצרו של החשוד עד תאריך 14.2.20. 
חקירה מהירה וממוקדת של חוקרי המשטרה תוך שימוש נרחב באמצעים המתקדמים העומדים לרשותם, הובילו למעצרו המהיר של החשוד והבאתו לדין בגין העבירה. משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות פגיעה ופתרון סכסוכים באלימות, ובמיוחד אלו שנעשים תוך סיכון חייהם של האזרחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה