גרר ודקר 11 פעמים כשהיא מנסה להתגונן: כתב אישום נגד אלירן מלול בגין רצח מיכל סלה ז"ל



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד אלירן מלול בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל. על פי כתב האישום, מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את סלה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה. "גרם למותה באכזריות מיוחדת"

מיכל סלה ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה)
פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד שגיא אופיר, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אלירן מלול, בן 35, תושב ירושלים בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל. 
 
על פי כתב האישום, ביום 3.10.2019 לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית שבה המנוחה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 01:20, תקף הנאשם את המנוחה בעת שהייתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה.

הנאשם הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה כאחת עשרה פעמים תוך שהמנוחה מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי.
במעשיו המתוארים לעיל גרם הנאשם למותה של המנוחה באכזריות מיוחדת הבאה לידי ביטוי בתקיפתה בנוכחות בתה התינוקת, תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה.
 
עו"ד שגיא אופיר, פרקליטות מחוז ירושלים: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו הייתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה