בשורה גדולה לנהגי האוטובוסים התיירותיים



ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הנחה: *לא יאכפו דוחות ממצלמות ניידות לאוטובוסים * תותר חניה של עד 15 דקות ללא דוחות ממצלמות עמוד * תטופל הקצאת מקומות לעליה והורדת נוסעים בבתי המלון שאין בהם מקום מיועד * יבוצע תהליך להסדרת חנית אוטובוסים בשכונות יחד עם המינהלים הקהילתיים

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשנים האחרונות פנו נהגי האוטובוסים בעיר, נוסעים ותיירים, בדבר קשיים רבים ובקושי מהותי לתנועה ברחבי ירושלים. 
לפיכך הנחה ראש העיר, משה ליאון, להיפגש עם נציגי נהגי האוטובוס ולבחון מחדש את מערך העצירה והאכיפה בנקודות מפתח בעיר.


בדיון משותף שנערך סוכמו הנקודות: 
-לא יאכפו דוחות ממצלמות ניידות לאוטובוסים
-תותר חניה של עד 15 דקות ללא דוחות ממצלמות עמוד
-תטופל הקצאת מקומות לעליה והורדת נוסעים בבתי המלון שאין בהם מקום מיועד
-יבוצע תהליך להסדרת חנית אוטובוסים בשכונות יחד עם המינהלים הקהילתיים


מעיריית ירושלים נמסר: "מדובר במהפכה בייחס העירייה לנהגי האוטובוסים והתייחסות עניינית וממוקדת לצורכיהם, שהם צורכי תושבי העיר והתיירים בה. עיריית ירושלים תמשיך בנחישות לטפל בכל אתגר, של כל סקטור ושל כל תושב, וכל אלה במסגרת המדיניות של 'שרות ממוקד' לתושבים ולעסקים בעיר ".


יו"ר האופוזיציה, עופר ברקוביץ: " כבר 4 חודשים אני נאבק יחד עם נהגי אוטובוסי התיירות בירושלים להפסקת התעמרות העירייה בראשות משה ליאון בנהגים. מאות ואלפי דו"חות חוזרים ונשנים, שהעירייה החליטה שהם מקור הכנסה לגיטימי,  ללא פתרונות חנייה ראויים, תוך פגיעה בכלכלה בחווית התיירים ובנהגים. שמנו על השולחן מספר פתרונות קונקרטיים לסוגייה בהצעה לסדר במועצת העיר ובנייר עבודה למנכ"ל העירייה, תוך עבודה משותפת עם עשרות נהגים ובעלי חברות ואיגודי תיירות שונים.  הלחץ שהפעלנו עבד!
שמח לראות כי ראש העיר הנחה את הדרג המקצועי ליישם את ההצעות שלנו. אנחנו נהיה שם  כדי לוודא שההחלטה אכן תמומש, ושהיא תהיה צעד ראשון בדרך להובלת רפורמה שלמה שתיטיב עם מצב התיירות  ועם תושבי ירושלים ".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה