אריה קינג ימונה לסגן ראש העיר



חבר מועצת העיר ירושלים ויו"ר סיעת 'מאוחדים', אריה קינג, ימונה לתפקיד סגן ראש העיר לא בשכר. המינוי הוא בהתאם להסכם הקואליציוני.

אריה קינג. צילום: פלאש 90
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, יביא לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה את מינויו של חבר מועצת העיר אריה קינג לתפקיד סגן ראש העירייה.

אריה קינג ביקש להתמנות כסגן ראש עיר לא בשכר. המינוי הוא בהתאם להסכם הקואליציוני.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון:"אני מאחל הצלחה לאריה קינג בפעילותו החיונית במיוחד בימים אלו בטיפול במנהלים הקהילתיים בכל רחבי העיר בכלל ההיבטים של ההקפדה על ההנחיות והשמירה על בריאות התושבים לצד פעילות  עשירה למגוון הגילאים וסיוע לאוכלוסיות חלשות ובסיכון. וזאת לצד המשך העשייה בתחומי איכות הסביבה ומורשת ישראל. אריה הוא איש עשייה נמרץ ואין לי ספק שימשיך לתרום רבות בתפקידו כסגן ראש העיר לכלל תושבי ירושלים. אני מודה לו על הסכמתו לכהן בתפקיד ללא שכר בתקופה זו.

יש בכך משום מתן דוגמא אישית הראויה לכל הערכה והוקרה."
חבר מועצת העיר, אריה קינג: "אני מודה לידידי ורעי ראש העיר משה ליאון שהחליט למנותי לסגנו. החלטה זאת היא מבחינתי, תעודת הערכה לפועלי למען העיר ותושבי העיר והבעת אמון בי ובסיעת "מאוחדים". בכוונתי להעצים את שיתוף הפעולה ביני לבין ראש העיר משה ליאון ולהגביר את מעורבותי בכל תחום ובכל נושא שראש העיר יורה לי, זאת בנוסף לתחומי הפעילות שכבר מסורים לי, כמינהלים קהילתיים, מורשת ישראל ואיכות הסביבה.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה