אות הנשיא למצטייני חינוך וקהילה: אדוה חורי מ"בית חינוך עיוורים" וטל קימה ממרכז "שלווה" מירושלים



בבית הנשיא התקיים טקס חלוקת אות מצטייני חינוך וקהילה. האות הוענק כהוקרה על עשייתם של צעירים וצעירות ולשים בקדמת הבמה את פעולות החינוך מעוררות ההשראה שלהם, היוזמות הייחודיות, מהלכים אישיים פורצי דרך והיותם מודל לחיקוי

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ארח השבוע, לכבוד ט״ו בשבט את נציגי קרן קימת לישראל במסגרת שבוע ההצדעה שנערך בארגון לתחומי החינוך והקהילה. באירוע השתתפו יו"ר קק"ל, דני עטר, בני נוער, חברי הארגון ובני נוער המצטיינים בפעילות חינוכית וקהילתית.

בבית הנשיא התקיים טקס חלוקת אות מצטייני חינוך וקהילה של קרן קימת לישראל. האות הוענק כהוקרה על עשייתם של צעירים וצעירות ולשים בקדמת הבמה את פעולות החינוך מעוררות ההשראה שלהם, היוזמות הייחודיות, מהלכים אישיים פורצי דרך והיותם מודל לחיקוי. בין הזוכים באות ההוקרה- אדוה חורי מבית חינוך עיוורים בירושלים וטל קימה ממרכז שלווה בירושלים.

אדוה חורי מבית חינוך עיוורים בירושלים, פעילה בתנועת הנוער "יחד" מעל תשע שנים - בתחילה כחניכה, לאחר מכן כמדריכה וכיום כרכזת התנועה.

במסגרת תפקידה, אדוה מרכזת שלוש קבוצות גיל של נערים ונערות עם לקות ראייה ועיוורון, בגילאים 21-11 . במקביל, אדוה לומדת לתואר ראשון בפסיכולוגיה והיא בעלת תעודת בוגרת לימודי סדנאות בבית צבי ולימודי ייעוץ זוגי. אדוה התנדבה לשירות צבאי בשל לקות הראייה שלה, שירתה כמדריכה ולאחר מכן יצאה לקורס קצינים ושובצה כמ"מית הדרכה.

אדוה חורי. זוכת בית הנשיא

טל קימה ממרכז "שלווה" בירושלים, צעיר עם תסמונת דאון, חניך במרכז "שלווה" מאז היותו בן שש, מנגן על כלי הקשה בלהקת "שלווה". כישרון התיפוף שלו התגלה במסגרת תוכנית תרפיה במוזיקה של "שלווה", שבה השתתף יחד עם עוד עשרות חניכים כתחביב. טל נוהג ללמוד שירים בשפת הסימנים ולעיתים קרובות הוא מלווה את הופעות הלהקה בשפה זו, להנאתם של הצופים. חלומו הוא לשרת בצה”ל, וכולנו תקווה כי יצליח להגשימו. בנוסף להיותו חבר בלהקה, טל עובד גם ב"קפה שלווה", הנמצא במרכז "שלווה" בירושלים, והמעסיק עובדים עם וללא מוגבלויות.

טל קימה ממרכז "שלווה". זוכה בית הנשיא

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין : "הכינוס כאן מבטא את המשימות החדשות שלקחה עליה קק"ל. משימות של חינוך לאהבת הטבע, הארץ והמדינה, משימות של גישור בין החלקים השונים של החברה הישראלית, משימות של שילוב אוכלוסיות עם מוגבלות, ומשימות של עידוד הגיוס לצה"ל והנחלת מורשתם של גיבורי ישראל. אני מאחל לכם ולכולנו, עוד שנים רבות של ציונות דינאמית, שמזהה את המשימות החדשות וחותרת לקידומן מתוך אהבת מדינת ישראל והחברה הישראלית ולמענן."

יו"ר קק"ל דני עטר: "קק"ל פועלת ומשקיעה במשך שנים בתחומים רבים הנוגעים לפיתוחה של החברה הישראלית, ביניהם השקעה בתחום החינוך הבלתי פורמלי והשרשת ערכי שוויון, רבגוניות, צמצום שסעים ועוד. לכן החליטו בחטיבה לחינוך ולקהילה לקיים לראשונה שבוע הצדעה שמתרכז בערכים אלו. את שבוע ההצדעה סיכמנו בטקס הענקת אות למצטיינים ביום ט"ו בשבט, יום חגה של קק"ל, אני שמח לראות את בני הנוער המוצלחים הללו לוקחים חלק יזום בבניית עתיד טוב יותר למדינתנו."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה