אושר התקציב לשיפוץ בית הרב קוק



500 אלף שקלים אישרה עיריית ירושלים לשיפוץ בית הרב קוק לאחר עיכוב של למעלה משנתיים. ו״ר האופוזיציה ויו״ר התעוררות עופר ברקוביץ שפעל לתקצוב: ״המלאכה לא תמה. יש להמשיך ולחזק את בית הרב ולהפוך אותו למוסד עוגן אמיתי של מדינת ישראל

בית הרב קוק
ועדת הכספים בעירית ירושלים אישרה אתמול (שני) את התקציב לשיפוץ בית הרב קוק אשר עוכב במשך למעלה משנתיים. התקציב על סך 500 אלף ש"ח זקוק לאישור נוסף גם על ידי מועצת העיר בישיבתה שתתקיים ביום חמישי הקרוב.

בשנה שעברה הוציאה עיריית ירושלים צו סגירה למרפסת לאחר שנמצאה כמסוכנת ובסכנת קריסה. בהליך ארוך ומסועף הצליחו להקצות את התקציב לשיפוץ המרפסת.

ראש העיר ירושלים משה לאון בירך: "סוף טוב, הכל טוב. לאחר מאמץ רב ומשותף שלי עם משרד ירושלים ומורשת, אני שמח לבשר שהתקציב לשיפוץ המרפסות של בית הרב קוק אושר הערב בועדת הכספים של העירייה. בית הרב קוק הוא מוסד עוגן לעיר ולמדינה ואני שמח שניתנה לי הזכות להצילו מסגירה לאחר שהוגדר כמבנה בסכנת קריסה בתקופה האחרונה".

יו״ר האופוזיציה ויו״ר התעוררות, חבר מועצת העיר עופר ברקוביץ אשר פעל לצד הרב יוחנן פריד מבית הרב קוק בשנים האחרונות בירך בתום ההצבעה על אישור התקציב ואמר: ״בית הרב קוק הוא מוסד עוגן מרכזי, שלא מקבל את היחס והטיפול הנכון ממדינת ישראל ומעיריית ירושלים לאורך שנים. הרב קוק הוא דמות מחברת ומאחדת בעם ישראל. אני שמח שלאחר הפעילות שלנו בנושא תקציב שיפוץ הבטיחות הצלחנו לדחוף את המשרד לענייני ירושלים ואת העירייה להעביר את הכספים המבוקשים לשיפוץ. המלאכה לא תמה. יש להמשיך ולחזק את בית הרב ולהפוך אותו למוסד עוגן אמיתי של מדינת ישראל.״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה