תמונה ראשית

עדכון הגרסה של עצמכם



עולם החלומות

"הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מידי. הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור. האור שבנו, לא האפלה שבתוכנו, הוא זה שמפחיד אותנו יותר מכל".

צילום: פרטי

אנחנו שואלים את עצמנו, 'איזה זכות יש לי להיות מבריק, יפהפה, מוכשר ואהוב?'

למען האמת, איזו זכות יש לכם לא להיות? אתם ילדיו של אלוהים. כשאתם בוחרים לשחק בקטן אתם לא משרתים את העולם.."

בשבת קראתי את הפסקה הזאת שוב ושוב מהספר שאני קוראת כדי להבין קצת על פרשת השבוע- "שיג ושיח" והייתה לי הרגשה כאילו היא נכתבה לי אישית ואני חושבת שחוץ ממני היא יכולה לדבר לכולם.

השבוע יצא לי להיות חלק מהפרויקט הכי מדובר במדינה - POP UP מוזיאון שבו לקחו אמנים מכל הארץ ונתנו להם להשתלט על בניין שלפני הריסה. הייתה להם יד חופשית להוציא את היכולות שלהם החוצה בלי הגבלה. הם הוציאו אותן ובענק! כל הבניין היה מפוצץ באנרגיות של הגשמה עצמית.

קרדיט: יערה זקס

זה הזכיר לי שחבר טוב רשם לי לפני כמה זמן "את יודעת שניה, יש משפט כזה 'במקום שאתה נהיה עצמך, אתה מפסיק להתעסק בעצמך". איזה משפט! הם באמת היו הם עצמם.

כמה פעמים עלתה לי השאלה הזאת ביני לבין עצמי "זה באמת את ? זה באמת המקום שלך? זה באמת עושה לך טוב?"

תחושה כזאת שאני מסוגלת ליותר, שאני ראויה ליותר, שאני לא רק X וY ובכל זאת.. עם כל השאלות נשארתי באותם מקומות אז כי.. שיגרה וקצת מפחיד פתאום לעשות שינויים ומה לעזאזל התחלתי לדבר לעצמי עכשיו מה קורה פה?! אין שום דבר רע בלשאול את עצמנו שאלות ולענות עליהם בכנות בלי חארטות כי זה אנחנו מול עצמנו.. זה כן מתחיל להיות רע אם גם ביננו לבין עצמנו יש חוסר כנות. אמת יש רק אחת ובמקום שיש אמת שם הלב שקט.  תשאלו, תהיו סקרנים לגבי עצמכם, לגבי היכולות שלכם ולגבי מה שאתם עוד יכולים להיות . זה לגמרי עוזר לצאת מהמקומות שתוקעים ועוצרים אותנו ביום יום שלנו.

האנשים האלה, האמנים רק הוכיחו לי כמה כוח יש להיות עצמך, להגשמה. כמה כוח בנאדם יכול להוציא מהבפנים שלו. והאמת? .. קינאתי בהם. הם לגמרי לא שיחקו בקטן וכל אחד שם הוציא את האור הזה שנמצא בתוכו. אותו אור שהפסקה למעלה מדברת עליו...

אז מה זה הדבר הזה שנותן לכם להיות אתם עצמכם?

חשבתם עליו? אתם נמצאים בו? אתם בדרך אליו? מה הדיבור איתכם? מה הדיבור איתי?

הנה משאלה חדשה לשנה החדשה שלנו -
הלוואי וכולנו נפסיק לשחק בקטן, ללא פחדים, ושנזכה להיות במקום שאנחנו הכי עצמנו, יצירתיים יותר, סקרנים יותר ומגשמי החלומות של עצמנו
ואל תדאגו.. אנחנו מסוגלים לכלכך הרבה יותר, אנחנו ילדיו של אלוהים 😊

ישתבח עליכם.
שלכם,
שניה



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה