בשורה לצעירים בירושלים: פרויקט דיור להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנים



לראשונה: עיריית ירושלים מובילה פרויקט דיור לצעירים למטרת השכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנים ברציפות לצעירים ובדמי שכירות מוזלים

עיריית ירושלים מזמינה יזמים להתמודד במכרז לחכירת מגרש המיועד לבניית 72 יח"ד למגורים המיועדות להשכרה, שטחי מסחר, משרדים, חניונים ושטחי ציבור. מדובר בפרויקט הכולל תכנון והקמה בניין בן 8 קומות במתחם שבין הרחובות עליאש ומסילת ישרים, בצמוד לתיאטרון בית מזי"א.

על פי התכנית ניתן יהיה להקים כ-72 יחידות דיור בבניין, כאשר יחידות הדיור תיועדנה למטרת השכרה ארוכת טווח למגורים למשך תקופה של 20 שנה ברציפות. יש לציין כי 40 יחידות דיור, המהוות 55% מכלל הדירות בבניין יהיו בשטח שלא יעלה על 45 מ"ר והן תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח ומופחת שיהיה 20% נמוך יותר ממחיר השוק (כ- 85 ₪ למ"ר), ובדמי ניהול שלא יעלו על 4 ₪ למ"ר (מחיר שכירות ממוצע לדירה 2,975 ₪ ודמי ניהול בסך של עד 140 ₪ לחודש). שאר יחידות הדיור תיועדנה להשכרה בשוק החופשי. בפרויקט יבנה חניון ציבורי בן 180 חניות.

 

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "הצעירים הם החמצן לעתידה של ירושלים. התכנית שיזמנו היא הישג משמעותי שיסייע לצעירים לשכור דירות במחירים הנמוכים ממחיר השוק ב- 20% על-ידי יצירת וודאות בגובה תשלום שכר הדירה והיא חלק ממכלול פעולות שלם שאנחנו מובילים כדי להפוך את ירושלים בכלל לאטרקטיבית לצעירים ואת מרכז העיר בפרט, יחד עם ריכוז מוסדות אקדמיים בתחום האמנויות שמחזירות את מרכז העיר להיות הלב הפועם של ירושלים".

אילוסטרציה: פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה