דרך (הרכבת) הקלה, לאחל ברכת רפואה שלמה



לכבוד חג הפורים הקרב ובא, סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים מזמינה את הציבור הרחב לכתוב ברכות לילדים השוהים בבתי חולים ברחבי ירושלים. על כל ברכה שתתקבל סיטיפס תשלח משלוח מנות חגיגי שאליו תצורף הברכה. שיחולק במחלקות הילדים השונות

חגיגות פורים מתקרבות וממלאות את הארץ וירושלים ואיתן גם הריחות של אוזני אמן ואווירת התרגשות של הילדים המקבלים את משלוחי מנות המלאים בכל טוב.

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים יזמה פרויקט ייחודי של חלוקת משלוחי מנות לילדים הנמצאים  בבתי החולים ברחבי בירושלים, ומזמינה את נוסעי הרכבת הקלה ואת כלל תושבי ירושלים להירתם ביחד איתה ולשמח את הילדים.

כל מה שצריך לעשות הוא להגיע למרכז השירות הנמצא בבניין כלל בירושלים ולכתוב ברכה, או לחילופין לשלוח את הברכה לדף הפייסבוק של סיטיפס- הרכבת הקלה בירושלים, ועל כל ברכה שתתקבל, החברה תדאג לצרף אותה למשלוח מנות חגיגי ומפנק שיימסר אישית לילדים ע"י צוות העובדים של החברה, במחלקות השונות.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים
:" אנו נרגשים ושמחים כל פעם מחדש משיתופי הפעולה הפורים עם מחלקות הילדים בבתי החולים בירושלים, אשר מצליחים לעלות חיוך על פניהם של הילדים כדוגמת חלוקת משלוחי המנות. עשייה בתוך הקהילה היא חלק מהותי ובסיסי מהעקרונות וערכים של הרכבת הקלה בירושלים.סיטיפס לוקחת חלק בעשרות מיזמים ופרויקטים חברתיים בכל רחבי ירושלים והסביבה ותמשיך גם בעתיד לפעול ולתרום למען הקהילה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה