מה חשוב לדעת על פיגומים להשכרה ולמכירה?



התנופה המשמעותית של ענף הנדל"ן בישראל מביאה איתה באופן טבעי צמיחה נרחבת גם בתחומים משיקים ואחד מהם הוא הפיגומים. בין אם אתם מחפשים פיגומים להשכרה ובין אם אתם מחפשים פיגומים למכירה, קרוב לוודאי שתגלו שיש לכם מבחר רחב מאוד של אפשרויות – וחשוב מאוד לבחור מביניהן באופן מושכל כדי להגיע לפיגומים המתאימים ביותר למטרות שלכם.

 

פיגומים למטרת בנייה

השימוש העיקרי בפיגומים הוא כאמור במסגרת ענף הנדל"ן, ועל-מנת לאפשר לאנשי המקצוע שלוקחים חלק בהקמתו של בניין חדש – רב קומות או נמוך יותר, למגורים או לעסקים – להגיע לכל מקום בו הם נדרשים לבצע את עבודתם.

בחלק מהמקרים ניתן להתקין פיגומים קונבנציונליים, ובמקרים אחרים חובה למצוא פיגומים להשכרה בהתאמה אישית כך שיתקבל פתרון אופטימלי לצורך ספציפי דוגמת התקנת פיר מעלית, ריצוף שטח רחב ידיים או כשיש עומס חריג מבחינת המשקל המועמס על הפיגום.

פיגומים תעשייתיים

פיגום, כלומר מבנה ארעי שמאפשר תנועת בני אדם ושינוע חומרים וציוד גם לגובה רב, מזוהה בעיקר עם תעשיית הבנייה – אבל גם במפעלי תעשייה שונים עשוי לצוץ צורך בהם, ובהתאם יבוצע חיפוש אחרי פיגומים למכירה או פיגומים להשכרה. בין השאר זקוקות לפיגומים שונים תעשיית האנרגיה, התעשייה הפטרוכימית ועוד. עוד כדאי לקחת בחשבון שפיגומים תעשייתיים מותקנים בסביבה עתירת צינורות ומיכלים שיש בהם במקרים רבים חומרים רבי עוצמה וכימיקלים מזיקים, ועל כן נדרשת הקפדה מרבית על עמידות ועל בטיחות בעת בחירת הפיגומים.

סוגי פיגומים נוספים

סוגים נוספים של פיגומים למכירה או להשכרה הם פיגומי מדרגות ופיגומי אלומיניום. פיגומי מדרגות הם פיגומים אשר מאפשרים עלייה נוחה במיוחד כולל אל גשרים, ירידה קלה אל בורות ועוד פעולות מסוג זה. פיגומי אלומיניום הם כאלה שניתן להתקין במהירות ובקלות, ללא עיגון ובגובה של 12 מטרים.

מה כדאי יותר, פיגומים להשכרה או פיגומים למכירה?

במקרים רבים ישנה התלבטות בין פיגומים להשכרה לבין רכישת פיגומים. עוד לפני הבחירה הזו, חשוב מאוד לוודא שהפיגומים שאתם משתמשים בהם עומדים בכל התקנים העדכניים והמחמירים ביותר, כך שבני האדם שעומדים עליהם יהיו בטוחים לחלוטין. בנוסף, אם בחרתם באופציה של רכישה, כדאי להשקיע בפיגומים איכותיים שיהיו עמידים לאורך שנים רבות וימלאו את תפקידם החשוב. בדרך כלל במפעלים תתבצע רכישה של פיגומים תעשייתיים שכן הצורך בהם הוא קבוע ואין טעם לשכור אותם כל פעם מחדש. באתרי הבנייה ייעשה לרוב שימוש גם באופציית הרכישה, בעיקר לפיגומים בסיסיים, וגם באפשרות לשכור, בעיקר פיגומים שמהווים פתרון לצורך ספציפי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה