בן 23 נעצר לאחר שמכר נפצים וצעצועים מסוכנים



פיצה', 'מקל סבא', 'קקטוס קטן' ו'כוכב' – אלו חלק מהכינויים בהם צעיר כבן 23 השתמש בכדי להציע את מרכולתו המכילה נפצים וצעצועים מסוכנים דרך אפליקציית מסרים

ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כשבוע בפעילות מבצעית ממוקדת כנגד מפיצי משחקים מסוכנים בדגש לתקופת ימי הפורים.

במהלך הפעילות הסמויה עלה כי החשוד ניהל את מערך הפצת הפרטים המסוכנים דרך אפליקציית מסרים והפיץ מחירון מסודר שכלל אף הנחות לכמויות.
 

במסגרת הפעילות הופעל סוכן משטרתי שיצר קשר עם המוכר, והזמין דרכו מגוון נפצים. במעמד ביצוע העסקה, ניתן האות והחשוד נעצר ע"י בלשי המשטרה, ובחיפוש שנערך במקום מסתורו של החשוד, נמצאה כמות גדולה של נפצים וצעצועים מסוכנים.
 
כאמור, החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת עוז, שם נחקר בחשד למכירת צעצועים מסוכנים.
 
ברשות משטרת ישראל אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר, המסייעים כמדי יום להביא למעצרם של עבריינים במגוון הרחב של התחומים ובמהלך השנה, בדגש על ימי הפורים המשטרה פועלת למגר את תופעת מכירת צעצועים מסוכנים.
 
"הקלות הבלתי נתפסת בה עבריין מציע את מרכולתו המכילה חומרים נפיצים לכל דורש ובהם קטינים באמצעות מחירון המופץ באפליקציית מסרים, הביאה את המשטרה לפעול באופן מיידי נגדו, להפסיק את העבירה ולהביאו לחקירה." ציינו במשטרה. 
 
כל עבריין שינסה את 'מזלו' בסחר והפצה של נפצים וצעצועים מסוכנים, ויעמיד במבחן את יד החוק הארוכה של משטרת ישראל, יתקל בתגובה נחושה, במעצר וחקירה למיצוי מלוא חומרת הדין עמו.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה