'שאון חורף' מגיע למגדל דוד



ביום שני ה-19 לפברואר יתקיים בירושלים המיזם "שאון חורף". השנה מצטרף לחגיגה בפעם הראשונה מוזיאון מגדל דוד, כחלק מאירועי מתחם שער יפו. הכניסה לכל האירועים ללא תשלום, ותתחיל עם סיום המופע האורקוליחוויית הלילה של מגדל דוד

מוזיאון מגדל דוד בירושלים הוא הרבה יותר ממוזיאון. זהו אתר היסטורי וארכיאולוגי בו מתרחשים כל העת אירועי תרבות ואמנות, תערוכות מתחלפות, פעילויות חינוך, הופעות ומסיבות. אירועי התרבות במגדל דוד מיועדים לכולם – לישראלים ולתיירים בכל גיל, מכל דת ולאום. הם מחברים בין מזרח ומערב, בין קודש לחול, בין ימי קדם לימינו אנו, ומציגים את ירושלים הנצחית והעכשווית, האוניברסלית והרב-תרבותית.

כאמור, ביום שני ה-19 לפברואר יתקיים בירושלים המיזם "שאון חורף". השנה מצטרף לחגיגה בפעם הראשונה מוזיאון מגדל דוד, כחלק מאירועי מתחם שער יפו. הכניסה לכל האירועים ללא תשלום, ותתחיל עם סיום המופע האורקוליחוויית הלילה של מגדל דוד.

 

מה בתכנית:

20:30-22:30 | אימה בבור המים

הקרנת סרט האימה הישראלי  JeruZalem בנוכחות הבמאי יואב פז - סטודנטית אמריקאית מגיעה לטיול בעיר העתיקה יחד עם חבריה, עד שהדברים מתחילים להשתבש ואנשים נרצחים ברחבי העיר. האם הם ישרדו את הלילה?

 

אולם פצאל - מעבדת המדיה

20:30 | מעבדת מציאות מדומה

מעבדת המדיה החדשה של מוזיאון מגדל דוד נפתחת לערב חשיפה, בו תוכלו להתנסות בחדר בריחה וירטואלי וביתר המוצרים שכבר פותחו. בשנה האחרונה הוקמה במגדל דוד מעבדת חדשנות ייחודית ופורצת דרך, הראשונה מסוגה במוזיאונים בישראל. המעבדה מפגישה בין אנשי סטארט-אפ ובין עולם התוכן של מוזיאונים ואתרים היסטוריים, במטרה לפתח אמצעי הדמיה והמחשה חדשים שישמשו בתערוכות המוצגות במקום. הכלים המפותחים במעבדה יאפשרו להציג את סיפורה של ירושלים באמצעים אינטראקטיביים ולשדרג את חוויית המבקרים במוזיאון.

 

תצפית פצאל– חכמים בלילה

החל מ21:00 | ירושלים של הלילה – תצפית מודרכת על העיר מגג מגדל פצאל. מגדל המצודה (מגדל פצאל) נחשב אתר חובה לכל תייר בעיר, וידוע בהיותו נקודת התצפית היפה והאטרקטיבית ביותר על ירושלים כולה.

אולם המנדט

20:30-22:30 | תערוכת "גנרל וג'נטלמן, אלנבי בשערי ירושלים"

ביקור מודרך בתערוכה המציינת 100 שנים לכיבוש ירושלים על ידי בריטניה.התערוכה עוקבת אחר השתלשלות האירועים הדרמטיים בשבוע אחד בתולדות העיר, שבוע שעתיד לפתוח עידן חדש ומרתק בתולדות ירושלים, היישוב היהודי וארץ ישראל כולה. בתערוכה מוצגים סרטים, צילומים וחפצים מקוריים ונדירים, תעודות מרגשות, כרזות, מזכרות ואלבומי תיירות אישיים מהם עשויה ההיסטוריה המרתקת של עיר הנצח. מאה שנים אחרי, במגדל דוד- ליבה של ירושלים, בין העיר העתיקה לחדשה, מוצע מבט חדש ומפוכח אל הרגעים שהפכו לאגדה, הרגעים ששינו את ירושלים לתמיד.

 

גג המינרט

החל מ21:00 | רואים כוכבים

נעלה לגג המינרט, נשכב על מזרנים, נתפלל לערב בלי עננים, ונקבל הסבר על הכוכבים.

 

אפטרפארטי (אולי גם נטע אלקיים תופיע.ייסגר בימים הקרובים)

מגדל דוד  האולם הרב מסכי

23:00-01:00

סצנת ההיפ הופ של ירושלים, שלושה הרכבים, שמונה Mc’s, שלושה Dj’s בארבע שפות, מתאחדים לערב אחד על במה אחת, למיקס ירושלמי אמיתי.

 

הכניסה חופשית וכולם מוזמנים


תמונה:  נפתלי היליגר 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה