אולי שנה הבאה את/ה תהיה קול מן המדבר ?



מרכז קהילתי מעלה אדומים, מבית החברה למתנ"סים הארצית, מעלה את המופע של חבורת הזמר שתשמח לקבל גם זמרים חדשים "פרח במדבר"

בשבוע הבא יעלה המופע השנתי 'תחנות בזמן' של חברת הזמר 'פרח במדבר' מבית אשכול חברה ופנאי של מתנ"ס מעלה אדומים ובהובלתו של המוסיקאי יאיר שדה.

חבורת הזמר 'פרח במדבר' הינה ההרכב הווקאלי הוותיק ביותר בעיר והיא פועלת במסגרת אשכול חברה ופנאי במתנ"ס מעלה אדומים. ההרכב המוסיקלי על טהרת בני המקום מהווה בעצם את חבורת הזמר הייצוגית הרשמית של העיר מעלה אדומים.

חבורת הזמר מופיעה ושותפה לכל האירועים העירוניים בעיר - ימי זיכרון, יום העצמאות ועוד. לאורך השנים העלתה החבורה מספר מופעים עם עיבודים ויצירות מקור והיא גם אחראית על הביצוע המקורי של המנון מעלה אדומים שנכתב לפני כ-20 שנים ע"י אבנר פרץ - ראש המועצה הראשון וממקימי העיר.

בשנים האחרונות מוביל בגאון את החבורה המוסיקאי יאיר שדה. הוא עושה זאת בסיוע הליווי המוסיקלי על הקלידים של הפסנתרן ארתור איבקוב. בימים אלו, הם עובדים במרץ רב סביב השעון לקראת המופע המרכזי השנתי של חבורת הזמר - "תחנות בזמן", שייערך ביום א' 4.2.18 בשעה 20:30 באולם אשכול הפיס.

אפרת מזרחי רכזת התרבות החדשה במתנ"ס הצטרפה לחזרות לקראת המופע והתרשמה לטובה: "הצטרפתי אליהם ליום חזרות והתמלאתי בהמון רגש. בעיקר נחשפתי ליופי שבשירה ההרמונית של החברים. נפגשתי גם עם יאיר שדה, מנצח המקהלה ואין ספק שהוא מוסיקאי גדול שמוביל את המקהלה במקצועיות חסרת פשרות. אפילו גיליתי שהיה חלק ממספר קלסיקות ישראליות מוכרות. אני מאוד ממליצה לקהל להגיע למופע הנהדר הזה מתוצרת בית".

ממתנ"ס 'מעלה אדומים' מבית החברה למתנ"סים הארצית נמסר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חובבי זמר ויצירה מקומית וכן קולגות חבורות זמר נוספות איתם אנחנו נפגשים לאורך השנה בכנסי חבורות שמתקיימים בכל הארץ, אירועים מוסיקליים שונים, פסטיבלים ועוד. אנו נשמח לקבל גם זמרים וגם זמרות חדשות, וכל מי שחושבים שיכולים להתאים, מוזמן לפנות אלינו ולהיות קול מן המדבר".

יום א' 4.2.18 בשעה 20:30 באולם אשכול הפיס, מרכז קהילתי מעלה אדומים.

כרטיסים בעלות 30 ₪ בטלפון 02-5913111

 

תמונה: מתנ"ס מעלה אדומים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה