בגלל אלימות נגד מורה: בית הספר תל"י גילה בי-ם שובת לשעתיים



אמו של אחד התלמידים הגיעה לבית הספר תל"י גילה בירושלים וסטרה למורה לעיני כל התלמידים, לאחר מכן בעטה בה ומשכה לה את הפאה מהראש. בגלל האירוע החמור הבוקר (א') בית הספר יושבת למשך שעתיים

אם לתלמיד בן 12 בבית הספר תל"י גילה בירושלים תועדה בימים האחרונים סוטרת למורה בבית ספר תל"י גילה שבעיר. האם הגיעה לבית הספר חיפשה את המורה, המפגש ביניהן הוליד ויכוח – ולבסוף תקיפה פיזית אל מול עיני התלמידים. כאמור, בעקבות התקרית יושבתו לשעתיים הלימודים בבית הספר ביום ראשון הקרוב.

יו"ר המינהל הקהילתי בשכונת גילה, עופר איובי, עדכן כי בעקבות האירוע הוחלט להשבית את הלימודים בבית הספר היום (א') עד השעה 10:00. איובי טען כי אמנם מדובר במקרה שהתרחש בבית ספר אחד, אך האלימות נגד מורים מתרחשת בכל הארץ והוא קורא למוסדות חינוך נוספים להצטרף "זה מקרה קשה ומצער וחייבים להוקיע אותו. זה קורה בכל הארץ ואם רוצים למגר את התופעה צריכים התגייסות של כלל בתי הספר בארץ".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, ציינה כי "אנחנו מרגישים כמו במלחמה, כל יום מקבלים דיווח על אלימות, לפעמים שלושה מקרים ביום. זה בלתי נסבל, לא יתכן שמורים בישראל יפעלו בסביבת עבודה מאיימת, כשהם בודדים ומופקרים לגורלם. הכנו תכנית מוסדרת לטיפול בתופעה. אני דורשת מממשלת ישראל להתעשת ולפעול יחד איתנו למיגורה". בן דויד הבהירה כי ככל שהנושא ימשיך להיות מופקר על ידי המדינה פעולות המחאה ילכו ויחריפו.
 
מנהלת בית הספר (ביקשה לא לציין את שמה) אמרה כי "צעד זה נועד ללמד את ההורים שלא יוצים גבולות גם אם מורה אמרה לילד שלהם משהו שלא נראה להם. אין שום סיבה להשתמש בשום סוג של אלימות כלפי מורים".  מדובר באירוע חמור שבו אמא של תלמיד כיתה ו' הגיעה לבי"ס, פרצה לכיתה סטרה למורה לעיני כל התלמידים, העטה בה ומשכה לה את הפאה מהראש.



תמונה: נטי שוחט/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה