תנועות הנוער וקרן קימת לישראל מאחדות כוחות לקראת אירועי ט''ו בשבט לרגל 70 למדינה



מדריכי תנועות הנוער נפגשו עם מדריכי קק''ל, לחגיגת סדר ט"ו בשבט משותפת במהלכה נחשפו המדריכים לערכי קק''ל ולתכני ט''ו בשבט

לאירוע הגיעו כ-350 מדריכים מכל תנועות הנוער ביניהן- הצופים, בני עקיבא, מחנות עולים, מכבי, הנוער העובד והלומד ועוד. יחד עם מדריכי קק''ל יצאו המדריכים לצעדה לאורך שביל ישראל, ממנזר השתקנים ועד שטח הנטיעות בנווה שלום. בסיום סדר ט"ו בשבט בציון 70 שנה למדינה, נטעו יחדיו המדריכים ואנשי קק''ל מעל - 200שתילים, אשר הונחו כאבן פינה לחורשת תנועות הנוער בישראל.

בהמשך לשותפות ארוכת השנים בין קק"ל לתנועות הנוער, עברו מדריכי תנועות הנוער הכשרות על ידי מדריכי קק''ל אשר חשפו בפניהם את ערכי קק"ל –שמירת הטבע והסביבה, חשיבות העץ ותרומתו לעולם ולאדם, קיימות וציונות אקולוגית. מטרת סדרת ההכשרות של קק"ל היא להעצים את המדריכים ואף לשפר את יכולת ההדרכה בשטח וכמו כן, להכיר להם כיצד מתנהלים נכון ובטוח בשטח.

לרגל ט''ו בשבט קק''ל ערכה פעילות ייחודית שהותאמה לצרכי תנועות הנוער הכוללת סדר ט"ו בשבט במעגל – "ואני ראיתי ברוש" ואת המשחק הסלולארי: "אוצר ט''ו בשבט", משחק שהופק לבקשת קק''ל כדי לחזק ולייעל את החיבור לטבע ואת יכולת הניווט של המדריכים בתנועות. הוא הותאם לצרכים של תנועות הנוער ונשלח להם לסניפי התנועות, זאת כדי שיוכלו לשחק בכל סניף וכך להכיר את השטח, ללא תלות במיקומם.

 

תמונה- אבי חיון, ארכיון קק"ל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה