מטבחים בצביעה בתנור בסגנון עיצוב אורבני



אחד מסגנונות העיצוב אשר מטבחים בצביעה בתנור מספקים לו מענה מתבקש הוא זה האורבני. הדלת המרובעת עם הקודקודים החדים בארון, הידית המעוצבת בסגנונהּ הייחודי וסגנון שילוב הצבע במטבח מצביעים כי עיצוב בצבע אפוקסי הוא מהמתאימים ביותר להגשמת המוטיב האורבני במטבח.

 

דלת הארון במטבח

דלת ארון המטבח היא מהרכיבים המרכזיים המטביעים את חותמם על עיצובו. כאשר מטבח אורבני נמצא בתכנון מומלץ לבחור בדגמים בהם קצוות הדלת מעוצבים בסגנון חד. למשל, דרך מצוינת לעשות זאת היא למצוא דלת בה הקצוות עבים מהחלקים העיקריים הסמוכים להם. בדרך כלל, הצבע בקצוות של הדלתות הללו יהיה כהה יותר מזה שבגוף הדלת, וזה יוצא אפקט עיצובי חסר תקדים. בנוסף, היינו ממליצים להיות יצירתיים גם בבחירת טקסטורת הצבע, ולא רק הגוון עצמו. החומר האפוקסי מעניק לכם הזדמנות מצוינת לעשות זאת משום שלא חשוב איזה צבע תבחרו, יהיו אופנים רבים בהם ניתן יהיה להגיש לכם את דלת הארון: חלקה, מחוספסת בעידון מועט, מחוספסת בעידון רב, ועוד.

ידית הארון בדלת המטבח

את הידית מאד מומלץ לבחור כשהיא אינטגרלית בארון. זה מראה שיוצר יוקרה בעיני צופים רבים, משום שהברגה של ידית לדלת נתפסת לעתים כאקט מאולץ או מאולתר. כשהידית והגוף באותו צבע ומאותו חומר זה יוצר קסם ייחודי המתאים מאד לעיצוב אורבני, בעיקר כאשר מדובר בעיצוב מטבחים אורבני בעל האופי העתיק או הווינטאג' המבוסס על צבעי עץ. בדלתות לבנות המוטיב הזה פופולרי פחות אך בהחלט ישים.

בדיקה כוללת לעיצוב המטבח

לפני אישור בנית העיצוב, בדקו שמבחינה פונקציונלית רכיבי האחסון, מהארון הכי גדול ועד למגירה ולמזווה הקטנים ביותר, תואמים לתכולה שאתם עתידים לאחסן. במידה ואתם סבורים שבחרתם מעט מדי, הוסיפו רכיבים במידת הצורך. בנוסף, היינו ממליצים לבדוק את יחס הגדלים והממדים של כל נדבך בארון: רמת העידון של החיספוס בדלת צריכה להיות עדינה יותר (פיגמנטים קטנים ורבים) במטבח קטן ועדינה פחות (פיגמנטים גדולים ומעטים) במטבח גדול. כמו כן, ידית הארון צריכה להיות קטנה כשמדובר במטבח קטן וגדולה כאשר המטבח הוא גדול. מהלכים אלו יחסכו לכם טעויות מיקוד שנעשות לא מעט, במסגרתן נוצר עודף תשומת לב לפריטי האחסון במטבח על חשבון מרחבים אחרים בתוכו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה