הביקוש לקייטרינג טבעוני ממשיך לעלות ובהתאם לכך עולות גם האפשרויות למנות מפתיעות ולשירותי קייטרינג מתאימים.

 

הטבעונות כאן כדי להישאר. לא מדובר בטרנד חולף של מספר אנשים שהחליטו להפוך לטבעונים, אלא בשיטה שלמה המאמינה שאפשר להכין מאכלים מבלי לגרום לצער בעלי חיים וגם בהתאמה של תזונה זו לצרכים בריאותיים של האדם עצמו. המודעות הגבוהה לתזונה בריאה מוסיפה גם היא לביקוש הגבוה שיש כיום לקייטרינג טבעוני ויותר ויותר אנשים מעוניינים להתנסות במאכלים שהוכנו ללא מוצרים מן החי.

יתרונות הקייטרינג הטבעוני

הכנת אוכל טבעוני דורשת הכרות עם המטבח המיוחד ועם שיטות ההכנה והבישול של מזון זה, לכן חשוב לבחור בקייטרינג חלבי במרכז טבעוני מקצועי ומיומן, המכיר את המטבח הספציפי הזה ומציע מגוון רחב של מנות שאפשר להתאים לכל אירוע. את סגנון ההגשה אפשר להתאים לאופי האירוע והוא יכול להיות בצורת מגשי אירוח, מגשי פינגר פוד ומתאבנים ושולחנות עמוסים במנות חמות וקרות וסלטים. כל המאכלים מתבססים על חומרי גלם איכותיים ואין בהם ביצים, מוצרי חלב וכמובן ללא בשר ודגים.

קייטרינג טבעוני מתאים כאשר בעלי האירוע הם טבעוניים או כשמדובר באירוע שרוב אורחיו שומרים על תזונה טבעונית. אך גם באירועים אחרים אפשר להזמין שירותי קייטרינג טבעוני מבלי לחשוש מתגובת האורחים. קייטרינג טבעוני הוא קייטרינג עשיר, שיכול להשאיר את האורחים שלכם מופתעים לטובה ממנות שלא היו נחשפים אליהם במקומות אחרים וכבר היו מקרים בהם האוכל לא האמין שאין במנה מוצרי חלב או שהטעם שהוא טועם אינו נובע משימוש בבשר. שפים מקצועיים המתמחים במטבח טבעוני, יודעים לעשות שימוש בתחליפים היכולים להעניק תחושת טעם דומה מאד לאוכל בשרי או למוצרי חלב, ובכך לשמור על ההרגלים העתיקים שרכשנו במשך השנים בתחום האוכל, מבלי להתפשר על עקרונות הבישול הטבעוניים. עם זאת, חבל לעצור בגבולות התחליפים וכדאי להתנסות במנות מיוחדות ובשילובים מפתיעים הנובעים מהעושר הגדול שיש לתזונה הטבעונית להציע.

קייטרינג טבעוני מאופיין בחומרי גלם טריים וצבעוניים, בפירות, ירקות, עשבי תיבול וקטניות רבות, ובטעם ייחודי ועשיר שיכול להפתיע גם אורחים אוהבי בשר.

המאמר בהשראת השפית פזית ספיר בעלת קייטרינג חלבי

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה