שדרוג המחשוב הינו אבן דרך ראשונה ומשמעותית בקידום היעד העירוני לקיצור הליך הרישוי. בסופו של התהליך 90% מבעלי העסקים בעיר יקבלו רישוי מלא או היתר זמני תוך 5 ימים בלבד, מרגע השלמת הגשת המסמכים. מערכת המחשוב החדשה באגף גם תאפשר לבעלי העסקים להגיש את טופס הבקשה באופן מקוון ולהתעדכן באשר לסטטוס הבקשה לרישוי עסק.

באגף לקידום עסקים מסבירים כי במסגרת שיפור השירות, הוגדרו שלושה מסלולי רישוי: מהיר, רגיל ומורכב. לכל מסלול הוגדרו לוחות זמנים שהעירייה תהיה מחויבת אליהם. הליך זה נועד אף הוא לקצר ולייעל את הליכי הרישוי, ובכך לתמוך ולסייע לבעלי העסקים בירושלים.

איתן ברזלי, ראש מינהל פיתוח עסקי, כלכלי וטכנולוגי בעיריית ירושלים: "שיפור השירות לבעלי העסקים בעיר הינו יעד חשוב ומרכזי של העירייה למען קידומה הכלכלי של ירושלים. אנו משקיעים תקציבים ומאמצים רבים בכך ושדרוג מערכת המיחשוב העירונית המשרתת את בעלי העסקים הוא צעד נוסף מתוך שלל מהלכים מתוכננים שאנו נוקטים בהם למען מטרה זו."

מעיריית ירושלים נמסר כי לצורך העלאת מערכת המחשוב החדשה והסבת כל תיקי הרישוי מהמערכת הישנה לחדשה, האגף לקידום עסקים יידרש לסגור את שעריו לקבלת קהל בין התאריכים 15-18/1/18. במקרים דחופים יינתן מענה טלפוני בין השעות 08:30-11:30 בטלפון 02-6296843.

תמונה: מיכל פתאל/ flash 90