כתב אישום: אב בן 49 ביצע מאות עבירות מין בביתו במשך שנים



תושב העיר מואשם שביצע מאות מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בביתו בזמן שהייתה בת 12 ועד הגיעה לגיל 18. הפעם האחרונה בה פגע בביתו הייתה כשבוע לפני גיוסה לצה"ל. הנאשם היה פוגע מינית במתלוננת, לאורך השנים, בתדירות של כפעמיים בשבוע

את פגיעותיו המיניות היה מבצע הנאשם במתלוננת בסלון הבית, בחדר השינה של ההורים וכן בחדר הממ"ד שבבית. במספר רב של הזדמנויות, היה הנאשם מתאם מראש את המועד שיקיים עמה יחסי מין. זמן מה לאחר שהחל לפגוע בה מינית, אמר לה הנאשם כי כשהיתה ילדה קטנה הוא שנא אותה וכי החל לאהוב אותה רק לאחר שהחל להסתכל עליה בצורה מינית.

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, צילם הנאשם כ-75 סרטוני וידאו, המתעדים חלק ממעשיו המיניים עם המתלוננת וכן צילם הנאשם למעלה מ-1,400 תמונות בהן נראית המתלוננת מוצבת בתנוחות שונות וחושפניות. הנאשם נהג לרכוש בגדי הלבשה תחתונה עשויים תחרה והורה למתלוננת ללבושם תוך שהוא מנחה את המתלוננת כיצד לעמוד, בטרם צילם אותה וכן הציג לה תמונות פורנוגרפיות והורה לה לשחזרן. בכ-5-10 הזדמנויות, ביים הנאשם את המתלוננת בסרטונים שונים, בין היתר ביקש ממנה להעמיד פני ילדה ולסדר את שערה בקוקיות וכן להעמיד פנים שהם מקיימים מין אוראלי ואנאלי, והיא נהגה כבקשתו.

במועדים הרלוונטים לכתב האישום ותוך ביצוע הפגיעות המיניות במתלוננת, נהג הנאשם להסיע אותה פעמים רבות, לקנות לה תכשיטים ושוקולדים ולומר לה כי הוא אוהב אותה.

במעשיו האמורים לעיל עשה הנאשם מעשים מגונים ומעשי אינוס ומעשי סדום בביתו, כן החזיק הנאשם חומר תועבה בהיקף של 1400 תמונות ו 75 סרטונים. בכל התקופה האמורה, התעלל הנאשם גופנית, נפשית ומינית בקטינה עליה היה אחראי.

 

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

תמונה: משה שי/flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה