איזה מנתח פלסטי את צריכה?



כולנו יכולים להרגיש בתקופות מסוימות לא מספיק טוב עם איך שאנחנו נראים. עם זאת, כאשר מדובר על חמישה קילו שצריך לרדת, זה משהו שבהחלט אפשר להתמודד איתו לבד, אך מה עושים כאשר הבעיה חמורה יותר? הרבה נשים מוצאות את עצמן לא לגמרי מרוצות מהחזה שלהן כבר מגיל צעיר וחלק מרגישות כלפיו אפילו סלידה, בושה או רגשות אחרים שאינם נעימים. לכן ברור מדוע גם את, כמו נשים רבות אחרות, חושבת שהגיעה זמן לאתר מנתח פלסטי מקצועי ומוביל, כי למה לא בעצם? אם מנתח שיעשה לך ניתוח פלסטי יוכל לשנות את חייך לטובה ולגרום לך להתאהב שוב בגופך, או אחת ולתמיד להרגיש טוב עם איך שאת נראית, אז אין ספק שזה כדאי.

 

איך לבחור מנתח פלסטי?

אם יש משהו שלא חסר בישראל, אלה מנתחים פלסטיים מקצועיים. למעשה יש היום הרבה מאוד מנתחים שעובדים בערים שונות בישראל ולכן ברור מדוע גם את, כמו כל אישה אחרת, תוהה איך בעצם כדאי יהיה לבחור מנתח פלסטי ומהם הקריטריונים שלפיהם כדאי לקבל את ההחלטה. ההמלצה שלנו היא לבדוק כמה שיותר פרטים לגבי המנתח שאליו את חושבת לפנות, כמו לדוגמה:

  • איפה נמצאת הקליניקה שלו?
  • ממתי הוא עוסק בתחום הזה?
  • האם הוא יוכל לתת לך שירות מהר או שיהיה עלייך לחכות לתור?
  • האם נשים אחרות שעברו אצלו ניתוחים יצאו מרוצות?
  • האם הוא אדם אדיב שיענה בסבלנות על כל השאלות שלך?

אסור לשכוח שלעשות ניתוח, בין אם זה ניתוח הרמת חזה ובין אם זה כל ניתוח אחר, זה לעבור למעשה פעולה כירורגית לא פשוטה. לכן כדאי לבחון בשבע עיניים את האדם שאליו את פונה, כי מה פתאום שתיקחי סיכונים מיותרים?

כמה זה יעלה לך?

קשה מאוד לדבר על מנתחים פלסטיים ולא לדבר על המחירים שהם יכולים לגבות מכל לקוחה. לכן ברור מדוע גם את, כמו לא מעט נשים אחרות, תוהה האם כדאי להשוות מחירים והאם זה מקובל. כדאי שתדעי: את יכולה לבקש הצעת מחיר מפורטת מכל מנתח פלסטי ולהשוות בין כמה אופציות שונות, כי למה לא בעצם? זה נכון שעדיף לפנות לאיש מקצוע שכולם מכירים וששמו הולך לפניו, אך זה לא אומר שעלייך לשלם כל סכום שידרשו ממך. את תראי שאחרי הניתוח החיים יראו לך אחרת לגמרי ואין ספק שלא תצטערי על כך. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה