צעיר כבן 23 נעצר בחשד לסחר בסמים



בן 23 נעצר בחשד לסחר בסמים דרך אפליקציית ה'טלגראס', כשברשותו סמים בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים וכסף מזומן

ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כשבועיים בפעילות מבצעית ממוקדת כנגד סחר בסמים של בלשי המשטרה בירושלים. במהלכה הבחינו הבלשים במספר צעירים שעפ"י החשד רוכשים במספר מקרים סמים מצעיר נוסף במרכז העיר. בבדיקה וחיפוש שנערך להם נתפסו ברשותם סמים לשימוש עצמי והם עוכבו לחקירה. 

מהחקירה הסמויה שהתנהלה, איתרו החוקרים את זהותו של החשוד בסחר בסמים, צעיר כבן 23 תושב הצפון. 

עוד עלה, כי עפ"י החשד מגיע החשוד בעת האחרונה לירושלים כשברשותו סמים מסוכנים במטרה לסחור בהם ולהפיצם בירושלים והסביבה, ועושה כן באמצעות שימוש באפליקציית 'הטלגראס'.
 
אמש (א'), בפעילות מבצעית ממוקדת של בלשי היחידה המרכזית של משטרת ישראל, איתרו השוטרים את החשוד במרכז העיר ועצרו אותו. בחיפוש שערכו על גופו וכליו נתפסו סמים מסוכנים מסוגים שונים, בהם 'חשיש' במשקל של כ – 78 גרם ו'מריחואנה' במשקל של כ – 219 גרם, שווים המוערך של הסמים עומד על עשרות אלפי שקלים.
עוד נתפסו ברשותו, כסף מזומן על סך כ – 5000 ₪, משקל דיגיטלי ו – 4 מכשירים ניידים. כל אלו עפ"י החשד משמשים את החשוד למטרת ביצוע העסקאות והסחר בסמים המסוכנים. 
כאמור, החשוד נעצר והובא לחקירה במחלק הנוער של היחידה המרכזית בירושלים, שם נחקר בחשד לסחר, ייצור, והפצה של סמים מסוכנים.
היום (ב') יובא החשוד להארכת מעצרו בפני בית המשפט.
מהמשטרה נמסר כי ברשות משטרת ישראל אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר, המסייעים כמדי יום להביא למעצרם של עבריינים במגוון הרחב של התחומים, בהם סחר בסמים והפצתם. במקביל ממשיכה המשטרה כל העת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד סחר בסמים ופועלת באופן ממוקד הן בגלוי, בסמוי ובמרחב הסייבר כנגד אותם הסוחרים המוכרים ומספקים סמים מסוכנים.
תמונה דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה