לישון כמו תינוק: 5 עצות לבחירת מיטת ילדים



עיצוב חדר הילדים הוא תמיד אתגר גדול, ובפרט בחירת המיטה הנכונה. השילוב האידיאלי בין עיצוב לנוחות ובין אסתטיקה לפונקציונאליות הוא שילוב שנתפס בעיני רובנו כבלתי הגיוני. בפועל, זה ממש לא נכון, ואם תשימו לב לכמה פרטים קטנים תגלו שאפשר ליהנות מכל העולמות – ולישון הרבה יותר בלילה. אז איך תבחרו את מיטת הילדים הנכונה? 5 עצות חשובות.

 

חומר הגלם

מאחר והנושא החשוב ביותר מבחינתנו, כהורים, הוא נושא הבריאות – חומרי הגלם מהם עשויה המיטה הם קריטיים. באופן כללי החומר שנחשב למועדף הוא עץ מלא, בעיקר משום שהוא טבעי, בריא במיוחד עבור הילדים והמשפחה וידידותי לסביבה, אבל גם מאוד עמיד ואיכותי. עם מגוון רחב של צבעים וגוונים יש לכם עדיין יכולת טובה למדי לשלוט בעיצוב החלל כולו, ועדיין ליהנות ממיטה חזקה ויציבה. שימו לב שצבעי המיטה צריכים להיות מבוססים על מים, משום שרק כך תוכלו להיות בטוחה שגם הצביעה בריאותית יותר, וטובה לסביבה.

 

הגודל קובע

פרט חשוב נוסף הוא גודל המיטה, נושא שתלוי כמובן בגילו של הילד. בכל הקשור לבחירת מיטה לבני ולבנות הנוער רצוי להתמקד במיטות בגודל של מיטה וחצי, כזו שמאפשרת להם חופש תנועה רחב יותר. חוץ מזה, בגילאי ההתבגרות הם מתחילים להזמין חברים ללינה משותפת ולמסיבות פיג'מות, כך שמיטה וחצי או מיטה נפתחת תעשה את העבודה היטב.

 

פתרונות אחסון

אם אתם רוצים לנצל את שטח המיטה בצורה טובה יותר, תוכלו להפוך אותו גם לפינת אחסון. מיטות רבות כוללות היום גם מגירה נפתחת או ארגז מצעים מתורמם. כך יש לכם מספיק מקום כדי לאחסן את ספרי הלימוד שהילדים כבר לא צריכים, את בגדי החורף (או הקיץ, תלוי בעונה) ואת המצעים. אין ספק שמיטות מהסוג הזה הן פונקציונאליות יותר, והן יחסכו לכם הרבה מקום בארונות.

 

עיצוב

לילדים – וגם לכם – חשוב מראה המיטה. זו בהחלט נקודה משמעותית מאוד שכן העיצוב משפיע על מראה החלל כולו, ובחדר הזה הם לומדים ומארחים חברים. הפתרון האידיאלי הוא בחירה במיטה עם צבעים ניטראליים יחסית ובקווים ישרים. לא רק שהסגנון הקלאסי הזה יישאר רלוונטי גם בעוד שלוש או שש שנים, גם שינויים אחרים שתבצעו בחדר מפעם לפעם ייראו עדיין נפלא עם הפריט הניטראלי הזה, שאותו אין שום סיבה להחליף.

 

מיקום המיטה

לבסוף, אל תשכחו לתכנן את המקום שבו תוצב המיטה, ועדיף לעשות את זה מראש. רק כך תוכלו לוודא שאתם בוחרים את הגודל הנכון, את הצבע המושלם ואת הסגנון העיצובי שמשתלב עם הארון ושולחן הכתיבה שקניתם. תכנון נכון בשלב הזה יאפשר לכם לקבוע כל פרט בצורה טובה ומדויקת הרבה יותר, והילדים ייהנו מהתוצאה לאורך שנים רבות וטובות.

 

לדגמי מיטות ילדים מעץ מלא בדגמים שונים הכוללים ארגז אחסון או מגירות היכנסו לכתובת  https://www.housein.co.il/catalog.asp?cat=3

 

 

 

 

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה