טיפים: מה צריך לדעת כאשר אתם רוצים לעבור דירה?



יותר ויותר אנשים עומדים לפני מעבר דירה, נכון להיום ובהמשך לעלויות היקרות, הם בוחרים למצוא מגורים זולים יותר מה שמצריך אותם מעבר דירה. איך הם עושים את זה? הם מנסים לחסוך, אורזים באופן עצמאי את הדברים שלהם אבל כאשר מגיעים ליעד, מגלים כי חלק מהציוד היקר שלהם שבור או סדוק. הם טועים ואת זה כולם יודעים, כדי שגם אתם לא תטעו, הנה כמה דברים שמוסרים לכם חברת הובלות מקצועית כדי למנוע טעויות מהסוג הנ"ל.

 

טיפ מס' 1 חפצים יקרי ערך

כטיפ ראשון, חפשו את כל החפצים היקרים שלכם, הפרידו אותם מההובלה, זה קריטי משום שאם תרצו לחפש אותם לאחר מכן, אתם עלולים לאבד. כדי שלא תאבדו אותם, חשוב מאוד לקחת קרטון ואפילו אריזות פצפץ ייחודיות ולהכניס לשם את כל החפצים היקרים לרבות תכשיטים. כמובן שיש לרשום על גבי האריזה מה שייך למה. כאמור, תכשיטים או חפצים יקרי ערך.

טיפ מס' 2 שאר שלבי האריזה

חשוב מאוד לקחת את האריזה בחשבון, זהו השלב השני בו ממשיכים לארוז את שאר הדברים, גם אותם יש לארוז באריזות מגוננות כדי ששום דבר לא יישבר ויגיע לייעדו. יש להכניס את הכול לקופסאות האריזה ולרשום על גביהן מה שייך למה. את הכלים השבירים יש לשים למעלה ואת הכילים הכבדים והפחות שבירים למטה, כך למעשה יישמרו הדברים השבירים. רוצים שלא לקחת סיכונים מיותרים? ארזו את הדברים השבירים בכמה שכבות ואף הפרידו ממשאית ההובלה עצמה או משאית שאתם עצמכם מובילים בה.

טיפ מס' 3 זהירות יש מדרגות

רוצים להעביר את המקרר הכבד? אל תעשו זאת ללא סבל מיוחד שיש להניח על הגב, זו סכנת נפשות משום שאתם עלולים להיפצע. מפנים ומובילים מקצועיים יודעים בדיוק איך לעשות זאת מבלי להיפגע. חשוב מאוד לשים לב לפני כן את המעברים של חדר המדרגות. אין שם מעלית? ממליצים לכם על מנוף ייחודי שיגיע עד לחלון ויוריד את מערכות הישיבה וכל מה שכבד ומסובך-זה קריטי משום שאם אין לכם מעלית ואתם מתכוונים לעשות את זה לבד, אתם מסכנים לא רק את עצמכם אלא גם את סביבתכם.

זקוקים לשירותי הובלה? אין לכם על מי לסמוך? חושבים שזה קשה או מורכב לעשות הובלה לבד? צדקתם! אין לבצע הובלה לבד וגם אין צורך, לא כשיש לכם  את שירותי הובלהלי.

לחצו כאן למחיר הטוב ביותר בשביל הובלת דירה וחסכו מאמץ מיותר ועלות יקרה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה