למה להתקין בבית בר מים?



במזג אוויר כמו זה ששורר בישראל לאורך רוב ימות השנה אין ספק שעל מנת להרוות את הצמא של הגוף חשוב מאד לשתות מים. המים הם המשקה המומלץ והבריא ביותר לכל גיל ובכל מצב אישי או משפחתי. קשה מאד להגיע למצב של שתיית כמות יתר ולכן תמיד כדאי להעדיף את המים על פני כל משקה מתוק או מוגז אחר. נשאלת השאלה - איזה מים הכי כדאי לשתות ועל סמך אילו שיקולים לקבל את ההחלטה החשובה הזאת? כיום הדרך המבוקשת והפופולרית ביותר בישראל לשתיית מים היא באמצעות בר מים אישי שמותקן בבית ומשרת את בני המשפחה.

 

למה לא לשתות מים מהברז?

יש אזורים בישראל שבהם הוכח מעל לכל ספק שאיכות המים בהם אינה גבוהה דיה או אולי אפילו לא ראויה לשתיית אדם. במקרים אלה אין ברירה אלא להיעזר באביזרים אחרים לשם ניקוי וסינון המים. גם באזורים שבהם נחשבים המים לאיכותיים - אנשים רבים חשים בטעמי לוואי ומעדיפים שלא לשתות את המים האלה וגם לא לתת אותם לבני המשפחה שלהם. אילו חלופות עומדות בפניהם?

מים מינרלים - שיעבוד למאמץ פיזי מיותר

רכישה חוזרת על בסיס קבוע של בקבוקי מים מינרלים היא פתרון לטווח הקצר בלבד. ראשית - אין לדעת היכן היו מאוחסנים המים לפני הרכישה והאם מדובר בתנאי אחסון תקינים, נאותים וכאלה המומלצים על ידי משרד הבריאות. שנית - מדובר בבקבוקים ארוזים וכבדים ובמקרים רבים אנשים מוותרים על שימוש במים אלה ולו בשל הסחיבה הקשה שלהם הביתה. שלישית - מי שחשוב לו לשמור על איכות הסביבה יודע שאמנם קיימות נקודות איסוף לבקבוקים אלה אך גם כאן מדובר בשעבוד ובפעולות שלא תמיד נוח לבצע על בסיס קבוע.

מיני בר ביתי - הפתרון הטוב ביותר!

כאן מדובר על מכשירים מתקדמים במיוחד שמחוברים לצנרת המים אך מעבירים את המים במסננים מתוחכמים בטרם נמזגים לכוסות. בר מים יכול להתאים כיום לכל בית, מטבח או משרד והמזיגה בו קלה ופשוטה גם עבור ילדים צעירים. ברוב המכשירים אפשר לכוון את טמפרטורת המים - מה שהופך את המים לנוחים וזמינים לשתייה. אפשר גם לבחור במכשיר שיש בו ברז הרתחה לשתייה חמה. אין ספק שמדובר באפשרות הטובה ביותר מבחינות רבות.

מה חשוב לדעת בבחירת בר מים?

מה שצריך לעמוד לנגד עיניו של מי שמתכנן לרכוש מכשיר לשתיית מים הוא האפשרות של קבלת תמיכה ושירותי תיקון במקרה הצורך. לא כל בעל מקצוע הוא גם טכנאי בר מים ולכן החברה שממנה משכירים או רוכשים את המכשיר צריכה להציע שירותים כאלה. הרי במידה והמכשיר לא תקין - אי אפשר להשאיר את הלקוח ללא מי שתייה גם פרק זמן קצר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה