מה באמת חשוב כשאתם רוכשים את טבעת האירוסין



לא משנה עד כמה אתם מיומנים בלהיות צרכנים נבונים שעושים עסקאות מושכלות, עדיין ישנה רכישה אחת שטרם התנסיתם בה ואתם עתידים להתנסות בה פעם אחת בחיים: רכישת טבעת האירוסין!

 

רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה הכל כך חשובה עבור האחת שלכם, חשוב שתדעו לאילו פרמטרים להעניק את תשומת הלב שלכם. חנות התכשיטים JOOL ME יצרה מהפכה בענף טבעות האירוסין, בעת שהיא אפשרה לקהל הרוכשים לקבוע בעצמם את המחיר עבור טבעתאירוסין. אז לצד המחיר,  מה עוד חשוב לבדוק רגע לפני?

עד כמה התכשיט שרכשתם מקורי?

כידוע, ישנן חנויות תכשיטים המציעות למכירה דגמים ממוחזרים או מועתקים מהמותגים הגדולים, כך שלכל טבעת יש אינספור רפרנסים והרצון להעניק טבעת ייחודית ושונה כמעט ולא יכול לצאת לפועל. עם JOOL ME המצב הוא לגמרי אחר מאחר והדגמים המוצעים למכירה, גם בחנות הפיזית וגם בחנות המקוונת, הם דגמים מקוריים לגמרי! התכשיטים של  JOOL ME מטופלים בקפידה ונהנים ממודלים מקוריים, יציקה איכותית, שיבוץ ברמות הגימור הגבוהות ביותר ותהליך מבוקר לאורך כל הדרך – מה שמבטיח לכם טבעת מרהיבה לאחת שלכם. כמו כן וחשוב לא פחות, אל כל תכשיט משודכת גם התעודה החשובה ביותר: התעודה הגמולוגית.

לא קונים דגמים קיימים – מהיום אתם מעצבי את הטבעת שתעניקו לאחת שלכם. ב-JOOL ME ממתינים לכם דגמים מקוריים שאתם תשפיעו על הנראות הסופית שלהם עם בחירת גודל היהלום ורמת הליטוש.

 

האם יש לכם שליטה על עיצוב ועלות הטבעת?

אז מצד אחד תוכלו להתפשר על נראות ואיכות הטבעת בעקבות קטלוגים קבועים מראש שעליכם לבחור מהם, אך מצד שני גם אפשר אחרת: חנות התכשיטים JOOL ME יוצאת בבשורה מרגשת שמעניקה לכל גבר נרגש שעומד להציע נישואין, את האפשרות והזכות להחליט איך תראה הטבעת שהוא יעניק לבת הזוג שלו ואפילו כמה היא תעלה. החנות המקוונת הזמינה לכם מבוססת על מנגנון שבו רגע לפני התשלום בקופה, אתם יכולים לקבוע מה יהיה צבע הטבעת, מה יהיה גודל היהלום ומה תהיה רמת הניקיון. כל פרמטר שכזה מתומחר בעלות שונה, כך שיש לכם שליטה על העלות הכוללת. בחנויות אחרות עליכם לקבל כעובדה את המחירים הקבועים, אך כאן אתם שולטים על העלות הסופית עם הבחירות שאתם עושים.

 

מי קובע את מחיר הטבעת? אך ורק אתם! למעשה, אתם לא שולטים רק במחיר שתשלמו, אלא גם בנראות הטבעת. עם JOOL ME אין קטלוג קבוע ומחיר קבוע, אלא תהליך הרכישה ועיצוב הטבעת הינו דינאמי ונתון לבחירתכם.

 

יש לכם אפשרות לרכוש את הטבעת גם מרחוק?

התשובה היא חד משמעית והיא חיובית: כן! כדי לרכוש טבעות אירוסין אתם לא צריכים לצאת מוקדם ממקום העבודה, לוותר על יום לימודים או להתגנב מהבית בלי שבת הזוג שלכם תשים לב. JOOL ME  זמינה לכם עם חנות אינטרנטית בתפעול ידידותי ובמגוון רחב של דגמים. לא משנה היכן אתם נמצאים, החנות של JOOL ME זמינה לכם. האם עליכם להגיע אל החנות בכדי לרכוש טבעת? כבר לא! הטבעת מגיעה עד אליכם לכתובת היעד שתזינו. כך, אתם בוחרים את הטבעת בקצב שלכם, אתם נהנים משירות עצמי בקצב שלכם וגם יכולים לשנות את הדגם החביב עליכם מבחינת הרכבו הסופי.

 

מגשרים על פערי זמן ומקום עם רכישה מקוונת של הטבעת. עליכם לצאת מוקדם מהעבודה בכדי להספיק להגיע לחנות התכשיטים? לא עוד! דרך המחשב האישי שלכם אתם משרתים את עצמכם באופן עצמאי ובוחרים את הטבעת האחת לאחת שלכם.

 

מוניטין חנות התכשיטים – חשוב בהחלט!

טבעותאירוסין בורסה בשום פנים ואופן לא רוכשים בחנות מזדמנת, אלא בחנות בעלת שם! כשאתם רוכשים את התכשיט שלכם בחנות התכשיטים JOOL ME אתם רוכשים איכות! לא בכל יום יוצא לכם להציע נישואין, כך שמדובר על אירוע המחייב אתכם בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, נראות וחוויית שירות יוצאת דופן.

 

א חסרות חנויות חובבניות המציעות דגמים מחומרים שאינם איכותיים ועיצובים שאינם מקוריים, על כן: לוחצים ידיים רק לחנויות מוכרות וידועות בענף התכשיטים.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה