לילה לבן במוזיאון לאמנות האסלאם



המוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים יקיים באמצע חודש נובמבר , ביום הסבלנות הבינלאומי, "לילה לבן" שמטרתו לחשוף לקהלים השונים את התרבות, האמנות והמוזיקה הערבית החדשה והמקומית

אירועי הלילה יתחילו בשעה 20:00 עם טורניר שש בש של "הדאבל הירושלמי" המפגיש בין יהודים וערבים על לוח העץ וקפה שחור. הפרויקט שנודד בין מערב העיר למזרחה והפגיש עד כה מאות אנשים ממגזרים שונים, הינו ביוזמת עמותת "כולנא ירושלים".

הערב ימשיך עם מופע של הרכב האתנו -גרוב  "רבע לאפריקה",מההרכבים היותר עסוקים ופעילים בשנים האחרונות שהספיקו לעבור קילומטראז' מרשים מול קהל אוהב, להופיע כמעט על כל במה אפשרית. ההרכב הואאנסמבל רב תרבותי ושורשי, היוצר קולאז' מוזיקלי המורכב מסולמות של המקאם הערבי, מקצבים אפריקאים וג'אזFunk . .הרכב הכלים הרב גוני אוסף לתוכו סקסופון, עוּד חשמלי, גיטרה, חצוצרה, כלי הקשה, סינטיסייזר, גיטרה בס, תופים ושירה.

הלילה ייחתם עם הראפר הבועט תאמר נפאר ומסיבת תקלוט מזרח תיכונית של דיג'יי Bamya.נאפר, ראפר וחבר בהרכב DAM יוצר ראפ של זעם טהור אך נטול שנאה, המושפע מתרבות ההיפ הופ האמריקאית. הוא מעניק לו ניחוח ערבי-מקומי, שיוצא מתוך הגטו של לוד, עיר הולדתו, בחזרה לעולם.דיג'י במיה יביא לרחבה שילוב נדיר בין מוזיקה מסורתית מרחבי הגלובוס לסאונד עכשווי תחת השם "התחממות גלובלית". במיה הוא אספן וצרכן מוזיקה כפייתי היוצר כחלק מסצנת המוזיקה המתחדשת ברחבי המזרח התיכון.

אירועי לילה לבן מתקיימים בתמיכת הקרן לירושלים.

 

הכניסה ללא תשלום!

יום חמישי , 16.11 משעה 20:00 ועד אחרון הרוקדים!

המוזיאון לאמנות האסלאם

רחוב הפלמ"ח 2 ירושלים

טלפון: 02-5661291

www.islamicart.co.il

שעות פעילות המוזיאון:

שני – רביעי : 10:00- 15:00

חמישי: 10:00- 19:00

שישי – שבת: 10:00 – 14:00 

 

צילום: שבתאי עמדי 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה