אם אתם מחפשים דרך נפלאה להראות למישהו שאתם אוהבים אותו ושאכפת לכם ממנו, זר פרחים יכול לעשות את העבודה מצוין. פרחים היו ויהיו בעלי נופך רומנטי, אישי וכייפי. יש פרחים שמתאימים לאירועים שונים בין אם אלו אירועים משמחים או עצובים, פרחים בסגנונות שונים ובצבעים שונים. אחד הפרחים הפופולאריים ביותר לנתינה הוא הפרג, פרח מיוחד שיכול לעשות נפלאות למי שמקבל אותו. הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם על הפרח ועל הסגולות שלו.

 

קצת על הפרג...

אם אתם מחפשים משלוח פרחים בחיפה או בכל מקום אחר ואתם רוצים לשלב את הפרג, הנה כמה דברים על הפרח... יש מעל ל-120 מינים של פרג כשרוב המינים הללו הם חד שנתיים אך חלק מהם רב שנתיים או דו שנתיים. הפרג גדל באקלים חם ובשיא גדילתו הוא יכול להגיע לגובה של כמטר אחד. יש גוונים שונים של פרחים – סגול, ורוד, לבן, או כתום ויש לו 4 עלי כותרת. בישראל יש 9 מינים שגדלים בין החודשים מרץ ליוני בכל רחבי הארץ.

סגולות רפואיות

הפרג הוא לא רק מילוי לאוזני המן הידועות שכולנו אוכלים בפורים אלא הוא גם צמח שיש לו סגולות רפואיות מרשימות במיוחד. הוא בעל יכולות הרדמה ואלחוש כאבים, וממנו מופקים האופיום והמורפין, והוא מרגיע סטרס, מרגיע התכווצויות שרירים, ומפחית כאבים. הוא ידוע כבונה עצם בגלל תכולת הסידן הגבוהה שלו והוא משחרר חלבונים. הוא מגביר ייצור תאי זרע אצל גברים והוא מכיל ויטמין B בכמות גבוהה. אין ספק שהוא אחד הצמחים המומלצים יותר למאכל והוא בעל סגולות רפואיות מרחיקות לכת, אך גם כזר פרחים יפה ומרענן הוא יעשה את העבודה.

הפרג – מרפא לבבות שבורים

אם זה עתה חבר או חברה עברו פרידה קשה או שאתם רוצים לפייס את בן או בת הזוג, זר פרחים יהיה נהדר. אבל לא רק זר פרחים יהיה נהדר אלא זר פרחי פרג, הפרח היפה כל כך והמיוחד כל כך. הפרג מרפא לבבות שבורים ומשמח אנשים עצובים, ואם אתם מחפשים לעשות משהו טוב, להעלות חיוך על פניו של מישהו שאכפת לכם ממנו, זר של פרג יהיה נהדר. איפה אתם יכולים לקנות אותו? אתם יכולים כמובן בחנות פיזית אך היום בעידן המודרני אין שום סיבה לצאת מהבית, והדרך הנכונה ביותר היא לקנות באמצעות הרשת.

להזמין זר פרג יפיפה באינטרנט

החלטתם שאתם רוצים להזמין את הפרג כזר פרחים? מצוין! אין סיבה שתצאו מהבית, אין סיבה שתעמדו בפקקים ותחפשו חנייה. הדבר הנכון ביותר הוא לקנות דרך האינטרנט, לראות את הזר שאתם רוצים לרכוש באתר ולבצע הזמנה. עם כמה קליקים ועם המתנה קצרה תוכלו לקבל את הזר עד הבית, או לבקש שהוא יגיע למי שאמור לקבל אותו.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה