עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים ארחה משלחת של ראשי אוניברסיטאות אפריקאיות



עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים ארחה משלחת של 8 נשיאי אוניברסיטאות, רקטורים ופרופסורים בכירים מאוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים מניגריה, גמביה וקניה

את המשלחת הוביל פרופסור פיטר לבן אריו, ראש אוניברסיטת MOI מקניה, אחת מעשרים האוניברסיטאות הגדולות והנחשבות ביבשת. אליו הצטרפו גם פרופסור זאנה אטינובהאקפאגו, ראש אוניברסיטת Calabar ופרופסור מוחמד קאצהאבדולאהי, ראש אוניברסיטת Abuja, מניגריה. את המשלחת ליווה הצוות של המחלקה לחדשנות ויזמות בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית ובראשו מנכ"ל החטיבה מר איתי פרידיונג.

ראשי האוניברסיטאות הגיעו לירושלים במסגרת תוכנית בינלאומית לעידוד יזמות וחדשנות במוסדות אקדמיים. למאמץ ארוך שנים זה שותפה גם עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים,המשקיעה מאמצים רבים לשתף פעולה עם אוניברסיטאות ומאיצי סטארטאפ בכל רחבי העולם. המכללה עובדת בימים אלו עם מרכזים בסין, במדינות הבלקן, בגרמניה, אנגליה ובמקומות נוספים באירופה ומארחת ראשי מדינות, אנשי אקדמיה, דיפלומטים  ומשלחות של בכירים מהחברות הגדולות בעולם.

במהלך הביקור קיבלה את פניהם נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי, אשר הציגה את הפעילות האקדמית במכללה, מר מיכאל מזרחי, ראש רשות המחקר, חדשנות ויזמות במכללה, סקר בפניהם את חזון המכללה בתחום קשרי התעשייה, תכניתהאקסלרציה לסטרטאפים AtoBe ואת פועלה של המכללה בתחום החדשנות והמחקר, ופרופ' דבי שלו, ראש המחלקה להנדסה פרמצבטית, ערכה סיור במעבדות המתקדמות וסיפרה על התוכנית הייחודית להנדסת תרופות.

פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה: "אחת המטרות בהקמת מכללה להנדסה בירושלים היא להוות מוקד לידע בנושאי הנדסה. אנו שמחים תמיד לארח במכללה נציגים ומשלחות מכל רחבי העולם וגאים לתרום מהידע שלנו, של הסגל האקדמי ושל צוות המאיץ ההנדסי במכללה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה