שערי צדק: נפתחה היחידה לטיפול נמרץ מהמתקדמות בתחומה



היחידה לטיפול נמרץ בשערי צדק עברה לאחרונה למשכנה החדש. ביחידה 14 חדרי אשפוז מרווחים למטופל יחיד, העונים על כל דרישות התקן הבינלאומי. החדרים מצוידים במכשור מתקדם המותאם לצרכים השונים של כל מטופל וכוללים מסכים דינאמיים, מנוף ומערכת בקרה משוכללת

היחידה נבנתה תוך ראיית הצרכים המיוחדים של המטופל הקריטי ותוכננה תוך מתן דגש על מניעת זיהומים ועל ניקיון סביבת המטופל. כל יחידה מכילה את כל הציוד המיטבי הנדרש לטיפול שוטף במטופל, כך שאין צורך להשתמש בציוד משותף העלול להעביר זיהומים.

טיפול נמרץ מודרני ועדכני מאופיין על ידי אמצעי ניטור רבים והיחידה החדשה מאפשרת אינטגרציה מלאה בין מערכות הניטור והטיפול ומשפרת משמעותית את נגישות הצוות למידע. "לשם כך הוכנסו לשימוש מערכת התראה, טלפונים חכמים, תקשורת ישירה בין המטופל והמטפל וציוד מתוחכם המאפשר אינטגרציה בין המערכות השונות. כמו כן, תוכננו מערכות חדישות שתאפשרנה חיבור לטכנולוגיות עתידיות", מסביר ד"ר פיליפ לוין, מנהל היחידה.

במסגרת המגמה לשיפור תנאי הטיפול נותנת היחידה החדשה מענה לתופעת הדליריום, המאופיינת בבלבול וחוסר התמצאות בסביבה ובזמן ומופיע עקב החשיפה לאור במשך כל שעות היממה ולרעש המכשירים שאינו מוכר. לשיפור תנאי האשפוז הותקנו בכל חדר עמעמים המאפשרים שליטה בעצמת התאורה, ציוד ממוחשב לשיפור התמצאות, טלוויזיה ומחשב. 

"טיפול נמרץ מהווה אחד המוקדים המרכזיים של בית חולים מודרני. הצלחנו לעמוד בסטנדרטים המחמירים של ארגון ה – JCI  העולמי, תוך התחשבות בגודל השטח הנדרש לכל יחידה, במתן מענה לשלל סוגיות הקשורות בצוות, במטופלים ובבני משפחתם". מסביר ד"ר לוין ומוסיף, "אנו שמחים על המעבר ליחידה החדשה שתאפשר טיפול איכותי מיטבי, אנושי ובטוח לתושבי האזור בשנים הבאות".

 

תמונה: באדיבות שערי צדק 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה